22 februari 2015

FÖRSTA MÖTET

Barnen sover och det är snart dags för deras trötta mamma att gå till sängs.
Helgen har varit kanon, med massa härliga möten i fredags, igår firade vi min mans mormor som fyllde 90 år och idag har vi firat min mamma.
Nu är allt fixat inför en ny vecka, kläder framplockade, all vinterutstyrsel ligger på sina platser och yogamattan är utrullad för morgonens program.

Ikväll blir det några bilder till från det första mötet mellan Ben, Arwen och Isor.
 
 
 
 
Sov Så Gott !
Kram
Sandra

4 kommentarer :

  1. Så vackra bilder på de fina hästarna. Ha en fin måndag. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska vackra bilder på hästarna.
    Fin start på veckan
    //Annie

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra hästar! Det är en fröjd och njutning att se dem.
    Ha en trevlig vecka!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra hästar :) jag ska absolut börja rida till våren så jäkla härligt att va på landet

    Om du gillar lyxiga doftljus kan du kika in hos mig idag :)

    ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra