20 februari 2015

KRISPIGT VÄRRE

 

En ny fredag och helg som kommer att innehålla kalas, både ett 90-års på lördag och ett 59-års på söndag.
Idag ska jag vara med när min vän Anna fotar min väns Caroline s hem och sedan go fika med fina vänner och avsluta med pizza och fredagsmys.

I ett av fönsterna i vardagsrummet har jag placerat grupper med glas ett material som jag är så extremt förtjust i, tillsammans med gröna blomster får man en fräsch och krispig ton.
Båda lampfötterna har jag hittat på second hand och det spratt allt till lite när jag fann dem, märklig känsla det där att få lyckorus av att finna vackra ting.
Favoritkuddarna i soffan kommer från försvaret och har nog varit med om en hel del, de har en helt fantastisk linnekänsla.
Den vita kudden med svarta prickar har jag sytt av tyg från AfroArt.

Skön Helg!
Kram
Sandra
 




4 kommentarer :

  1. Fina bilder
    Så mycket kalasande det blir för din del helgen
    Ha en fin helg
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Vackra glasföremål är en favorit här också.
    Det blir så vackert när det står i ett fönster och solljuset får lysa igenom det. Fina kuddar också!
    Trevlig helg,
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. beautiful pictures
    i really liked

    http://obatherbalkankerhati011.wordpress.com/

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra