7 februari 2015

EN GOD KOPP TE

Sitter och redigerar dessa bilder i Photoshop samtidigt som Spotify går i bakgrunden, har hittat en låt som jag gillar extremt mycket.
Hold Back The River med James Bay.
Ikväll blir det melodifestivalen hos goda vänner och tacos på det.
 
Dessa två böcker av Leila är de jag använder som mest när jag bakar här hemma.
Kokboken från Kinfolk är en fantastisk livstilsbok med härliga bilder och recept, finns hos Bokus.
 
Yogi Te är det te som dricks mest av mig och det är alltid intressant och se vad man får för visdomsord.
 
 
Tekanna fyndad på loppis för en liten penning.

Ha en fortsatt skön lördag!
Kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Vilken rustik och fin tekanna. Är det Arabia kanske? Baka är ju inte riktigt min grej men idag har jag bakat skållat fullkornsbröd, sååå gott.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra