1 oktober 2012

VI firar 6 ÅR

Då har ett år gått
 och
bloggen
firar
6 år.
Tänk att jag har till och från bloggat i 6 år under dessa år har verkligen saker och ting förändrats i mitt liv.
Började blogga när vi hade haft huset i lite mer än 1 år  då var det bara jag och Mikael och vi renoverade på för fullt.
Sedan har vi  fått 3 barn som är 5,3 1/2 och 6 måndader och vi renoverar fortfarnade.
Stilen har ändrats men grunden finns kvar, det ska vara så mycket gammalt som möljgligt.
Min stil just nu är en salig blandning av franskt,retro,bohemiskt lantliv.
Som de flesta vet har vi gjort en köksrenovering som har tagit sin lilla tid och har blivit en följetong om hur vi har gjort här på bloggen.
Den har blivit väldigt uppskattad och det känns som att man tycker om att se hur man bygger upp något steg för steg.
Köket är så gott som klart men det saknas lite färg lite här och var så det är därför det inte har kommit något nytt inlägg på länge.
Har inte alls varit sugen på att måla den sista tiden, men det blir nog ett ryck snart.
Har ju en deadline....
Bloggen det senaste året har verkligen blivit en mer livstilsblogg där jag visar familjen, vad jag har på mig och annat som händer i mitt liv.
Jag gillar också att visa vackra buketter, arrangemang och dukningar som oftast kommer från Två Stolar i Gnosjö, där arrangemanget ovan finns.

Förra året skrev jag och visade massa bilder från när jag startade och då, klicka HÄR om ni vill läsa lite mer och se förändring.
Då kör vi ett år till och hoppas att ni följer med på min livsresa.

Ha en fin start på veckan vänner!
kram
sandra

13 kommentarer :

  1. Men vad härligt 6 år med bloggande !! Klart att jag följer dig i framtiden också, du har en såå fin blogg, och jag älskar din köksföljetong !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman till dina 6 år!!!!

    Kram Kram
    Marie

    Ps. Skickar ditt paket idag!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det är inte illa pinkat med sex år i blogg-världen!
    Jag har precis suttit och läst igenom en massa av dina inlägg ( för första gången har jag vaknat före min dotter på 2 år och kan bara sitta och njuta av lugnet och min kaffe!!) och jag vill bara berätta hur Imponerad jag är av ditt hem! Det är HELT fantastiskt! Jag önskar att vi hade det så hemma hos oss men just nu ser jag ingenting utan bara de hemska träflis-tapeterna som sitter kvar sedan vi flyttade in för ett år sedan.. vi vet inte om vi skall flytta ut på landet så orkar inte ta itu med dem :(
    Grattis igen och tack för en sådan fin blogg proppad med inspiration!
    Mvh, Anna

    SvaraRadera
  4. Hallå där, oj vilket vackert arrangemang i rosa och lila med auburgine, rödlök och ros, du är så duktig!

    Och tänk att du bloggat i hela 6 år, stort Grattis till det, hoppas du fortsätter i många år till, jag gillar din stil!!

    Ja tänk, det är nog svårt för de flesta av oss med livslust att sätta sig i ngt fack av vad man har för "stil", man gillar inredning helt enkelt, även om jag som du gillar det gamla...men som du skriver Bohemsikt, lantligt, retro, industriuellt, ja, den mixen älskar jag, man kan finna den "röda tråden" ändå liksom...man dras onekligen med i trender vare sig man vill eller ej men man vill ju ändå sätta sin personliga prägel liksom och det gör du! Du har så fint hemma och det är alltid kul att kika in!

    Tänk, jag har väl bloggat i 6 år jag med om jag inte minns fel, i januari har jag det tror jag... jag hade i och för sig en annan blogg, Guldkant på Livet, de första åren men inlägg varannan dag i 6 år har det blivit, låter ju nästan sjukligt, hahah.. men kul har vi!!!

    Vi ses i bloggvärlden, ha ett bra 6-årsjubelium;) Mari.

    SvaraRadera
  5. Grattis! 6 år och hunnit få 3 barn , renoverat m.m och ändå hunnit med att blogga.

    Jag älskar följetongen om din köksrenovering! du ger massor med inspiration och jag hoppas du kommer blogga många år till:)

    kram
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på "6-års dagen"!

    Kramar
    Malin

    SvaraRadera
  7. Tänk så mycket som hinner ske på 6år... Grattis till dina händelserika år som bloggerska.
    Klart jag följer dig även i fortsättningen, du är ju en stor insperationskälla och en av mina favoriter i blogglandia.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Grattis till sex år! Så kul att ha en så "gammal" blogg och titta tillbaka på alla förändringar och händelser! Den bästa dagboken!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Grattis Sandra till dina 6 år!! Det är så härligt att se tillbaka på sin livsresa och se hur man utvecklats genom åren.
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  10. Grattis på 6 årsdagen
    Gillar verkligen att ha fått följa din köksrenovering, och allt annat också förståss
    Ha en skön vecka

    SvaraRadera
  11. Men Grattis till de sex åren! Så klart jag vill följa med på den fortsatt resan, jag gillar nämligen dig blogg väldigt mycket!
    Jättefin mix i skålen, respektlöst och kreativt och så mycket Sandra.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  12. hej fina Sandra! Grattis till dina 6 år, du har den mest inspirerande bloggen som jag vet! En fråga har du din industrilampa kvar???? Är den svart???? Och är det svårt att byta el??? Vad skulle frakten i så fall kostar till Öland! Stor kram o jättegrattis!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra