11 oktober 2012

Tema V 41: MoodBoard

Det jag behöver just nu är en massa köksinspiration och ni fick lite bilder igår, fann även en hel del inspiration i nya numret av Elle Interiör och Sköna hem.
Tog ut två favoriter från tidningarna och satte på clipboards från Granit, dessa två boards har jag tänkt att sätta i köket.
På tavelramen har jag satt saker som jag har i mina tankar just nu.
Siffror, lär Tristan att räkna.
Lampskärm av tyget och bollkant längst ner.
Hemmagjorda ljusstakar
Spets till att gömma
Papper att slå in paket
och sist Tid något som man behöver mer av.
Kicka in till Fabriken för mer inspiration.
Kram
och
Go
Torsdag!
Sandra

5 kommentarer :

  1. Godmorgon Sandra.
    Mycket att tänka på och mycket som ska fixas..
    Tiden tryter hela tiden hos de flesta tror jag, men man slutar aldrig hoppas på att det ska lugna ner sig lite :))
    Härlig Moódboard!
    Må så gott och sköt om dig!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Härlig Moodboard!!

    Jag tänker kök minst ett par gånger varje dag fastän jag inte skall göra nyt kök nu. Men om 1-2 år skall vi flytta och då, då blir det nytt kök igen och då måste jag ju vara redo;)

    Ha en fin dag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Härligt att kika på din tolkning av höstens moodboard.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  4. Jättefina moodboards:))Fina idéer!! jag har också tänkt bli medlem i Fabriken...så det här blir mitt första inlägg (av 3 ) på fabrikens tema...kul grej faktiskt!! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt moodboard du visar upp! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

    Så spännande med nytt kök!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra