5 oktober 2012

TVÅ STOLAR

Då kör vi fredag igen och det blir en dag som blir vad det blir den kommer spenderas hemma, känner inte för att ta mig någonstans utan bara ta det lungt.
Hoppas det inte regnar känner för att vara ute lite i trädgården.

När inspirationen tryter hemma är det alltid mysigt att åka till Två Stolar
 i Gnosjö och träffa de goa människorna som jobbar där och titta på allt fint de har.
Här kommer lite bilder och för er som inte bor så långt borta tycker jag att ni ska bege er dit och få en höstkick.
 
Idag tänkte jag få till ett stilleben ute på glasverandan, det blir inte så ofta som jag hinner göra det längre.
Tycker det är så kul men man måste inse att det går inte göra allt som man ibland vill.

Nu ni alla tycker jag ni får ha en go fredag med massa mys.....
kram
sandra

12 kommentarer :

  1. Tur att jag inte har en sån butik i min närhet, då hade jag varit utfattig!
    Ha en härlig helg rara Sandra!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härlig inspiration!

    Ha en fin helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra.
    Vilken mysig affär, den skulle jag mer än gärna besöka om jag bodde i närheten :)
    Visst är det härligt med fredag och helg, hoppas också på bra väder, trädgården behöver verkligen lite omtanke :)
    Ha en fortsatt fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Vad fint!

    Kul att se bilder därifrån!

    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. tusen tack för inspirationsbilderna..så gott för ögonen och själen;)) ljuvliga..

    Vidahöstensallafärgerkram

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara en så himla mysig butik!
    Jag har också en massa saker jag vill hinna med, bara att inse att man inte hinner med allt..
    Ha en riktigt skön fredag!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Ja två stolar är en underbart vacker butik!

    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Fint ställe det där och lika fint skulle det nog vara att ta en rundvandring i ert hem! :-) Åh, er köpmansdisk är nog så snygg!
    Har inte hunnit med så mycket bloggläsande nu men annars går det fint med magen, lite långsammare blir man ju i vändningarna :-).
    Ha en fin hösthelg!

    SvaraRadera
  9. Å såg ett bord jag kunde tänka mig i hallen... Tror du det är till salu?? Dyrt? Få kanske ta mig dit : ) kramiz moster! Hoppas du njutit av den härlig höstsolen, hade gärna varit i trädgården själv idag!! : )

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra
    underbara bilder.man blir glad i både själ och hjärta :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  11. Vilket mysigt ställe!
    Fina blomsterarrangemang! Kul med inspiration!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  12. Kan vara bra med en inspiration så här i höstens spår...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra