2 oktober 2012

Vad pågår i Vardagsrummet?

Då var det helt plötsligt oktober och hösten är verkligen här.
Började städa undan utemöblerna och sommarplanteringarna i helgen och snart är det dax att göra höst på glasverandan.
Man känner verkligen för att boa in sig och göra det så mysigt som det bara går.
Igår tog jag tag i alla vinterkläder som har legat i högar i hela källaren så nu vet jag äntligen vad barnen behöver till kommande vinter.
Idag blir den en preview på ett projekt som vi har gjort i vardagsrummet men vi är inte riktigt klara än.
Lampan och den gröna glasvasen fyndande jag i Hjo i somras, den gamla vackra glasburken kommer från min vän Marie.
I den gröna vasen fick jag ett tips av min vän Anna E att sätta hallongrenar, gjorde verkligen susen.

En skön tisdag till Er alla!
kram
sandra

7 kommentarer :

  1. Så fina saker Sandra!!!
    Passar perfekt ihop med varandra!!
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu blev jag allt lite nyfiken på vad det är för ett projekt du håller på med i vardagsrummet...

    Att gå igenom barnens vinterkläder är ett projekt som jag också måste ta tag i... Vi är ju snart där..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Superfin glasvas!

    Ha det gott!
    kram Ina

    SvaraRadera
  4. Den gröna vasen är ju fantastisk! Men så älskar jag ju grönt glas :)

    ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  5. Allt passar så bra ihop. Gillar den coola lampan.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  6. Så fint de var tillsammans där på hyllan! Den där lampan ser ju helt fantastiskt fin ut, du är duktig på att hitta grejer du!
    Ha en fin tisdag, kram Monica

    SvaraRadera
  7. Så fint du gjort det, glas i alla former är så vackert!!! Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra