26 oktober 2012

KLART !

Jag var bara tvungen att säga att det är
KLART.
Vårt kök är det jag tänker på och jag tycker det känns så skönt för ska jag vara ärlig är jag fruktansvärt trött på att renovera och känner bara för att få ordning och njuta.
Jag beundrar verkligen er som har orken att ta tag i stora renoveringsobjekt.
Det blir några inlägg till i följetongen och vi kommer definitivt upp i 50 innan jag avslutar den.

Nu önskar jag Er en skön fredag, jag och barnen ska dekorera pumpor.
Kram
Sandra


 

17 kommentarer :

  1. Grattis! Förstår om det känns helt underbart! Och det har varit en fantastisk resa att få följa. Så tack för att vi har fått vara med!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla:)) Ha en fin helg Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis! Ja, man blir ju trött på det till slut så det är skönt när nåt är klart.
    En så fin ljusstake:))
    Trevlig Helg, Kram Cicki!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att kunna säga det , äntligen så roligt för er ! Tack för en underbar resa genom er renovering , fast jag hoppas vi kommer få se fler fina och inspirerande bilder därifrån.
    Trevlig helg <3

    SvaraRadera
  5. God morgon Sandra ! :)

    Härligt ! Härligt !
    Så skönt det vore att vara klar ;)
    Jag håller med dig helt.
    Vi skulle aldrig ha gjort det här om inte vi hade varit tvunga...
    Men nu är det bara att gilla läget och försöka kämpa på...
    Men jag lovar att det är mycket jobb. Men jag försöker alltid bara tänka på det som jag gör. Göra en sak och sen gå nästa Inte på Hela Långa listan som är kvar ;)

    Ha nu en mysig helg fina du !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Skönt för er!

    Ha en fin helg!!

    SvaraRadera
  7. Så härligt för er, det är en underbar känsla när man känner att nu är det färdigt, man kan sätta sig o njuta o tänka. Yes vi gjorde det o bra blev det. Ni har ett varmt o välkomnande hem. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Hei.
    Åå så herlig å rope dét ut,
    Det er ferdig,
    Gratulere,
    Ha en koselig helg,
    Klem fra sylvia

    SvaraRadera
  9. Det låter bra det, skönt att få ordna sen och då hoppas jag vi får se fler bilder. Jag tycker det varit en härlig följetong!
    Själv kommer jag aldrig att bli färdig känns det som. Det är ständigt sågspån, linisolering, kvistlack, färgpenslar och mycket annat i min vardag. Jag får väl kanske sluta att komma på projekt...

    Trevlig helg!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  10. Gud vilket vackert hus du har, och valdigt fina bilder tar du ocksa, ska kolla vidare pa bloggen din
    /Ann

    SvaraRadera
  11. Grattis!! Kan tänka mig att det känns skönt..:)
    men det har varit spännande att få följa med på resan..

    Kram Tina

    SvaraRadera
  12. GRTTIIIIIIIS!!!!!! Härligt jobbat av er!! Sen kan ni bara njuta och må bra över allt jobb som ni har lagt ner!!!!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  13. Hihi!!! Kul att du säger att du beundrar dem som tar tag i stora renoveringsprojekt!!! :)
    Grattis!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra