18 juni 2012

TITTA HEMMA

Jag är expert på att alltid leta efter nya saker som man behöver och senaste vad att jag skulle hitta ett gammalt slitet bord till vår råa hörna i köket.
Sedan slog det mig att jag har ett bord som passar perfekt men jag är inte så förtjust i färgen och nedre delen på bordet.
Men med en såg och lite färg kan jag få till bordet som jag vill.
Visar er resultatet senare.
Vackra lupiner finns överallt just nu.

Helgen har varit väldigt lugn, vi har fått upp alla lister i matsalen så nu ska jag måla i veckan.
Tänk att det redan är midsommarveckan men det känns inte så alls, kanske kan bero på det tråkiga vädret.

En skön start på veckan kära ni.
kram
sandra

12 kommentarer :

  1. Kommer att bli super med lite färg!!!
    Vackert skåp du ska sälja.
    Önskar dig en fin midsomarvecka.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Bra idé att börja se sig omkring hemma först. Det där bordet passar perfekt i din lilla hörna. Jag tycker att det är fint som det är!
    Ja nu kan vi lyxa till det med pioner, här kantar de alla diken.
    Önskar dig också en skön start!
    Kramar Cia

    SvaraRadera
  3. Ja, att vara inne och fixa är det enda man vill just nu. Längtar så efter sol och värme!
    Ha en bra vecka!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. God morgon !

    Tänk det...tiden går men lite värme skulle inte skada nu.
    Bordet kommer att bli jätte fint blev!

    Ha en fin vecka!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Det är det bästa, när man kan fynda i det egna hemmet och låta möblerna byta lite plats och få ett uppsving. Bordet är fint som det är, men det blir bra med ny färg också.

    Jättefint skåp ni ska sälja, synd att vi inte har plats för ännu ett skåp, Vi får hoppas på att det kommer till ett bra hem.

    SvaraRadera
  6. Vilket fint bord! Spännande att de hur du har gjort med det, jag har ju mina aningar!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Hei Sandra, jeg kan nå allerede se at bordet kommer til å bli bra!

    Nå drar jeg en uke til Danmark på ferie, ville bare kikke inn og ønske deg og dine en underbar sommer. Nyt av det gode livet !!

    Stor sommerklem ~ Aina

    SvaraRadera
  8. Din hörna är sååå fin och det ska bli spännande att se vad du gjort med bordet! :))

    Kram Tina

    SvaraRadera
  9. Jättefint bord! Små bord är så bra att ha och dom är lätta att stuva undan när man vill göra om. Vi har några stycken som står lite här och där efter behov.

    Så himla bra du hade skrivit om det där med prioriteringar! Jag känner ibland att omvärlden kväver mig och jag vill bara vara hemma och vara osynlig ett tag. Det där taget kan vara ganska länge... Det händer alldeles för mycket runt omkring hela tiden, man får sällan bara vara.
    Ha det bra och sköt om dig!
    Kram, Cicki!

    SvaraRadera
  10. Nu är jag nyfiken på vad du hittat på med bordet!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Ja, ibland har man själv det man söker! Ska bli spännande att få se det härliga resultatet!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Åh, känner igen det där - leta & hitta nya saker! ;)

    Så spännande med bordet ;) Vilken färg det blir? Gissar på ljusare färg...

    kram/Olg@

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra