8 juni 2012

MOR & DOTTER...

...ÖNSKAR ER EN FIN HELG!
Det finns inte många bilder på mig och barnen och det beror på att jag hellre är bakom kameran än framför, men tänkte att det skulle bli en ändring på det.
Kan vara kul om sådär 20 år att inte bara se Mikael och barnen på alla kort utan även jag är med på något.

Min garderob är väldigt svart svart och åter svart, men det finns några undantag och kan säga att det är så kul att få plocka fram sina vanliga kläder igen.
Dessa byxorna är ett undantag och de har jag fått av min svägerska, perfekt att kunna byta kläder eller få när man inte använder det längre.
Älskar hög midja nu för tiden och det har sina anledningar.
Elora matchar mig med en frotteklänning som vi fick av min vän Marie.

45 kommentarer :

  1. Vilken fin mamma och vilken fin dotter. Lika som bär.
    Önskar dig en underbar fredag tillsammans med din familj.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Jo men så är det ju!!
    Jag finns inte på så många bilder jag heller.....
    hjälper det att byta kamera tror du ;)

    SvaraRadera
  3. Så fina ni är båda två...så fint ni matchar varandra i färger !!!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. look very cute! .. hi

    SvaraRadera
  5. Så fina ni är och så stor lilla Elora har blivit!
    Jag förstår - gillar man att fota blir det nog lätt så - att man hellre står BAKOM kameran!
    Ha en fin helg du också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Ha en jättefin helg - ni ser båda somriga och fina ut! :-)

    SvaraRadera
  7. Så fina ni är! Underbart att ha mor och dotter-bilder! Klokt resonerat!
    Härlig färg på byxorna!
    Ha en fin fredag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Du är vacker och din dotter ljuvlig! Man blir vacker av kärleken till sina barn!
    Byxor med hög midja är det enda jag vill ha - så jag kan stoppa ner magen istället för att den ska hänga utanför!
    Ha en ljuvlig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Ni är jättefina! Och byxorna var jättesnygga. Jag är också väldigt svart av mig i klädväg, men det är ju faktiskt roligt med lite färg :). Ha en riktigt skön helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Vad fina ni är!:)) Skåpet i förra inlägget är underbart:))

    Kram på er och ha en mysig helg:))

    kråke

    SvaraRadera
  11. Så fina ni är tillsammans! Visst är det skönt med hög midja i byxorna, hihi

    Kram Nette

    SvaraRadera
  12. Ja jag håller med..att titta på gamla kort från förr väcker både det ena och det andra. Bara modet kan få en att vrida sig...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  13. Så fina ni är sötisar :)
    Och vilket superfiiiiiint köksskåp ni har byggt!!! Jag har i två år letat efter ett fönster i en väldigt speciell storlek, för att göra ett litet köksskåp att hänga intill fläkten. Men det har varit stört omöjligt att finna ett så litet. Men igår hade jag turen att köra förbi ett hus där de kastat ut precis ett sånt litet jag behöver. Snacka om lycka :o))) Äntligen kan jag bygga köksskåpet!!

    Önskar dig en härlig helg!!
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  14. Så fina ni är. Jag har inte heller många bilder på mig tillsammans med barnen och kan säga att det behöver inte gå så lång tid som 20år innan du ångrar det.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  15. Så fina ni är i rött, kul att se lite bilder på dig, kram

    SvaraRadera
  16. Så fina ni är!
    Ja du, det där med hög midja har verkligen sina fördelar... hi hi hi... det har jag också kommit på.
    Jätte snygga byxor... vet du var de är köpta?
    Ni får ha en mysig helg!
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  17. Men kära nån så söta ni är!!!!!!!
    Å tänk att följetongen är del 40! Å jag har inte missat ett enda...fniss....
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  18. Så söta Ni är:))
    Vad stor hon har blivit redan!!!

    I em ska jag iväg & köpa Ottossons linoljefärg, har bestämt mig för att måla golvet i butiken med det....
    Tror att det blir ett snyggt slitage:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  19. Så fina ni är båda två!
    Byxorna är jätte snygga.
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  20. Så fina bilder på er. Och så stor hon blivit!
    Trevlig helg och kram:))

    SvaraRadera
  21. Vilken sötis!
    Hos är det likadant, jag finns nästan aldrig med på bild utan står alltid bakom kameran, för att jag älskar att ta kort :)
    Barnen har börjat dela mitt intresse så ibland finns jag numer dokumenterad på våra resor :)

    Ha en fin helg! Kram Caroline

    SvaraRadera
  22. Vad ni är fina! Snyggt med röda byxor!
    Ha en trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  23. Fina är ni båda två:) Gillar också det där med hög midja;)
    jag har tävling där man kan vinna en av mina tegelpannor, kika in och var med om du vill:)
    Önskar en fin fredag!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  24. Vilka fina kort och va lika ni är ... Älskar skåpet du gjort i förra inlägget ... Vill ha ... Kram farmorannasarv

    SvaraRadera
  25. Oh so sweet !!....love happy weekend....xxx.....

    SvaraRadera
  26. Såå fina ni är! Min önskan om en dotter gick inte i uppfyllelse men jag fick tre söner. Härlig tid som väntar er båda i framtiden... Älskar dina trekvartsbrallor och dotterns frotté klänning. Kram Pia

    SvaraRadera
  27. Men såå fina ni är =)
    Massa fredags <3 till er!
    KRAM

    SvaraRadera
  28. Så fina ni är....bra att du kom på det nu innan det är försent, jag gjorde tyvärr inte det så vi har inte många kort på mig o barnen ;(
    kram kram
    susanne

    SvaraRadera
  29. Så fine I to er :-)) Håber alt vel og ønsker jer en dejlig weekend. Knus og Kh Pernille og Kurt

    SvaraRadera
  30. Åh så fina ni är!!!
    Tack för hälsningen, skickade en tillbaka med budbäraren =)
    Stor kram

    SvaraRadera
  31. En vacker mamma och så söta lilla dottern som har vuxit en hel del. Jag tror hon kommer att bli en liten kopia av dig, lilla Elora.
    Kramar från mig,
    /Cia

    SvaraRadera
  32. Så fina ni är.
    jag håller helt med om att det är enklast att vara bakom kameran och inte framför. Älskar att fota själv.

    Toppenfint skåp i förra inlägget.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  33. Hej fina Sandra...
    Har verkligen saknat dina härliga inlägg o underbart inspirerande bilder...
    Jag har haft en liten ofrivillig paus kan man kanske kalla det...
    Ni är så fina du o din dotter :)
    Ha en jättefin kväll.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  34. så fina ni är;) och så fort tiden går...
    jag och mina syrror byter alltid kläder med varann..perfekt sätt att förnya garderoben gratis;)

    Vidavillhavärmentillbakakram

    SvaraRadera
  35. Å vad fina ni är!
    Ha en skön helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  36. Vilka söta tjejer!! Ni passar i rött!! Tack för att ni kom igår, det var uppskattat och kul!! får ursäkta att jag inte satt ner å pratade men vi får ta det en annan gång!! kramiz moster!

    SvaraRadera
  37. Vad fina ni är!!! Hoppas ni får en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  38. Fina sommartjejer!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  39. Ni ser riktigt fina ut!

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  40. Underbara bilder!!! :)
    Så fina ni är!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra