3 juni 2012

Gårdagens outfit.......

Det är få gånger som jag har visat mig här på bloggen anledning är att jag verkligen inte tycker om att vara med på kort, men så tycker jag det är roligt när andra visar sig på sin blogg.
Här har ni mig i gårdagens outfit.
Jag älskar 50 tals klänningar och prickigt så denna har jag köpt på tradera passade perfekt förrutom över bysten ju mer kvällen gick desto tightare blev klänningen och till sist sprack översta knappen....

Elora var hos Mikales släkting som bodde 1 min från där vi var så det var bara att ringa när det blev dax för mat och jag fick låna ett linne annars hade det blivit det djärvaste uringningen på den festen.

Ha en blåsig söndag!
Kram
Sandra

39 kommentarer :

  1. Vad fin och vad långt hår du fått, underbar klänning! Kramar

    SvaraRadera
  2. Så fin du är! Fräsch småbarnsmorsa!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Söta du, så bra du klär i 50-tals stilen............

    Ha en fin dag,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Söta prickar på en söt tjej :). Underbart när man hittar sina fynd på Tradera. Här ska jag strax ut i trädgården och fixa färdigt mitt blocketfynd. Ha en trevlig Söndag.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  5. Åh så fin du är..den klänningen passar dig toppenfint!


    Ska kika igenom alla fina inlägg som jag missat hos dig!

    Kraam Marina

    SvaraRadera
  6. Snygging där! Underbar klänning. Tänker på Barbidockor när jag ser den.. och vad gör det att knappen gick det ordnade sig ju ändå.. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Så jättefin och fräsch du ser ut och klänningen - jättesöt och verkligt 50-talsstuk och passar dej jättefint, ja, frånsett trängseln i "mjölkbaren" då!:)
    Kul att du ville visa dej såhär!
    Ha en fortsatt fin söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Klänningen är makalöst snygg, gillar prickar.
    Hoppas knappen går att sy dit igen ;))

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  9. Wow Sandra, du ser urläcker ut i den klänningen!!!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  10. Jättefin bild ,jättefin klänning ,gillar svart o vit prickigt
    ha en skön söndag

    SvaraRadera
  11. Det kan du gott göra oftare, söt som du är! Klänningen likasom du är jättefin! Kram!

    SvaraRadera
  12. finaste pinup-a ;)

    Hos oss är det verkligen så kallt att sådan klänning skulle man frysa ihjäl :(

    Kul med lite festar, kommer den tiden nu ;)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  13. Halloj...så snygg du är...jättesöt klänning!! Jag känner nog som dej..jag är inte så bekväm med att synas i rutan.
    Må så gott..kram Anette

    SvaraRadera
  14. Men sååå gullig du är! Vilken tur du hade som kunde lämna lillskruttan en minut från festen. Kommer ihåg hur det var när brösten sprängde fast det är längesen... hi, hi!

    SvaraRadera
  15. Åh.. så fin! Jag gillar också 50-tals
    stuket.... och jag gillar också att man får se bloggaren ibland! Det blir mer personligt då, tycker jag.
    Ha det så gott...
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  16. Vilken söt prickig klänning!!
    Superfin du är :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  17. Jättefin är du ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  18. Hello Sandra, the drees look´s very, very pretty. Lovely.

    Herzliche Grüße
    Claudia

    SvaraRadera
  19. Du är jättefin i ditt lockiga hår och den klänningen, så fint foto.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Beautiful dress !!...like the bottle rack too.....it is huge !!...have a nice sunday....xxx..

    SvaraRadera
  21. Så söt du är i prickigt Sandra! Du borde verkligen visa upp dig lite ióftare här på bloggen, menn vet själv att det inte är det lättaste. Inga kort blir bra tycker man. Och så har man blivit äldre för var gång!
    Tur att det ordnade sig trots knappbortfallet!
    Eija

    SvaraRadera
  22. Du är ju så söt Sandra! Och klänningen passar dig så bra, en riktig sommarklänning. Det är väl bara att passa på när bysten är fylld, inget silicon där inte!
    Kramar till en söt bloggmamma,
    /Cia

    SvaraRadera
  23. Du är superfin, kunde tänka mig att det var din stil:)))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  24. Hej Snygging där!!! Vilken perfekt barvakt på så nära håll!
    Härlig klänning!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  25. Tack!!! För det är verkligen roligt med bilder på den som skriver!
    Du är otroligt fin!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  26. Åå vad vacker du är! Älskar klänningen också! :))

    Minns hur det var det där med växande bröst då man ammar :O *hihi*

    SvaraRadera
  27. Hej Sandra!
    Vad fin du är, du passar jättebra i den prickiga klänningen!

    Ha en mysig söndagkväll,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  28. Vilken snygging!:)) Klänningen och du är ursöta:))

    Kram på dig:)

    kråke

    SvaraRadera
  29. Ohhh min första tanke när jag ser söta dig är Sandra Dee :-) Söt som Olivia i Grease i prickig fin 50-tals klänning är du!!
    Stor KRAM Paula

    SvaraRadera
  30. Vilken snygg brud :-)
    Klänningen passar perfekt till dig !
    Kram Karina

    SvaraRadera
  31. Så fin! Vakker dame med en vakker kjole!:)
    Alltid gøy å se bilder av undertegnende, da det er så sjelden :)

    SvaraRadera
  32. Vilken ursnygg blåsa!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  33. Hejsan Sandra!
    Så fin du är i den härliga 50-tals klänningen, passar dig perfekt.
    Synd bara med de efter en tid sprängfyllda brösten som fick klänningen att brista. Fast det fick mig ändå att le en smula ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  34. Du smälter perfekt in i miljön med din outfit! Snyggt!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  35. Vilken snygging du är, du borde visa dig oftare!!! Hur fin som helst , underbara klänning, haha, " Till sist sprack översta knappen" - ;);) De var så snäva upptill klänningar förr, för du är rakt inte tjock så den sparck utav den anledningen, hoppas det gisk att ficxa, underbar bild och så fint hemma som vanligt!! mari.

    SvaraRadera
  36. Men vad fin du är! Klänningen passar dig verkligen. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  37. Så himla snygg klänning och så fint du passar i den. Urläckert :)

    Kram kram vännen!
    Carina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra