14 juni 2012

TILL SALU

2 st vita äppelstolar klätt sitsen med gamla handdukar.
75kr/ st endast avhämtning
En mycket vacker gammal amerika koffert, själv har jag haft den som soffbord.
400 kr endast avhämtning
85 kr + frakt.
En tidlös klassker....

Jag bor i Anderstorp, Småland.
Maila mig
sandra.evy@iname.com
om ni är intresserade.

Tusen tack för alla underbara ord ni gav mig igår, det gav en extra styrka....

Jag kan också säga att det är en köpmansdisk jag har hittat och troligtvis kommer jag att sälja den, hör av mig på bloggen först när jag har bestämt mig.

KRam
Sandra

9 kommentarer :

  1. Vilka fina saker du säljer!
    Lycka till!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du bor så långt borta.

    Kram från Trelleborg

    SvaraRadera
  3. Vad synd att du bor så långt ifrån...
    Kofferten hade gärna fått flytta hem till mig.

    SvaraRadera
  4. Hej, jag har en utmaning till dig på min blogg, titta in.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  5. Så synd du bor så långt bort
    Jag gillar stolarna
    Ha en fin kväll
    Kram Karina

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så fina grejer du säljer. Men jag får avstå, har huset fullt själv;)

    Jag förstår precis hur du känner med tiden m.m Jag känner mer och mer att tiden inte räcker till:( Mindre och mindre bloggande och just detta med att kommentera( som faktiskt är väldigt roligt) tar så mycket tid:(

    Ha en skön sommar!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina saker, vilken bra idé att klä stolarna med gamla kökshanddukar :). Ditt förra inlägg var otrligt bra. Visst måste man prioritera, så är det, det är omöjligt att hinna med allt, man ska göra det som får en att må bra, så bra gjort av dig att lyckas prioritera! Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Jättefina grejer! Stolarna gillade jag verkligen, snyggt med gamla handdukar till sitsen. Men det blir ju lite problem med avhämtning när man som jag bor i Norge och inte direkt har vägarna förbi. :-)

    Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra