14 januari 2011

Vackert och nödvändigt.

I november förra året fixade jag om mitt pysselrum, som man idag kan kalla mer arbetsrum.
Som även ska komma i ett reportage fram över.
Här inne sitter jag och bloggar, packar paket och njuter av en stund för mig själv.
På arbetsbordet har jag ställt en gammal dricksglasback och i den har jag fyllt med massa vackra och nödvändiga ting.
Perfekt att kunna ha allt framme istället för att leta i lådor.
Som sagt här finns en salig blandning av allt.

Är lite smått lycklig har fått hem mina lampor till köket och de är så läckra, hoppas kunna visa er någon dag fram över.

En skön helg till Er alla, själv ska vi röja lite, njuta lite och ta en dag i taget.
På måndag börjar mitt nya liv.

Kram
sandra

24 kommentarer :

  1. Hej Goding!
    Love your XXX Tavla ;)

    Arbetsrummet är ju sååååååå snyggt, galet fint! Gillar den "råa" industriella vintage känslan du har fått till där. Det kommer bli guld i repotaget!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ditt arbetsrum kommer att vara med i ett reportage, grattis! Fint är det, arbetsrummet och jag gillar verkligen lådor av alla slag, med många fack, där man samla alla pryttlar.

    Nä nu måste jag rusa! Ha en myspysig dag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Wunderschöne Bilder von herrlichen Gegenständen!
    Liebe Grüsse
    Dea

    SvaraRadera
  4. En väldigt härlig blandning av saker, praktiskt och dekorativt. Jag gillar den här stilen jättemycket.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. God moregne..ja arbeidsrommet ditt er et syn... så vakkert...

    så hyggelig at det blir et repotage av det..

    gleder meg å se.

    ha en fin fredag
    klemmer 0))

    SvaraRadera
  6. Hejsan Sandra!
    Du har så fint överallt. Gillar din stil så mycket. Du får verkligen saker att harmonisera med varandra.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. hei.
    nydelige bilder en kan nyte lenge,
    du er så flink å få det til,
    ønsker deg en vacker helg,
    spennende med mandag da.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  8. Härlig blandning i din låda och underbara fotan! Ska bli spännande att se repotaget.
    I mitt arbetsrum råder det oftast kaos. Jag har alldeles för mycket grejer... Det får nog bli ett försök till organisation i helgen. Tack för inspirationen!

    Önskar dig en underbar helg, kramar Maria!

    SvaraRadera
  9. Vilken härligt, inrpierande arbetsplats! Så många fina saker som säkert inbjuder till ett och annat!
    Det låter spännande med nya lampor!
    Ha en härlig fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Wow vilken låda!! Full av charmiga prylar, inte dumt att ha.

    Och så härligt med ett arbetsrum, det är något jag saknar här hemma.
    Trevlig fredag

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  11. fint.
    Ha en bra fredag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  12. Hej,
    högt upp på min önskelista står ett pysselrum!! Men tyvärr så finns inte det rummet fysiskt. Kanske kan jag fråga grannen om jag kan få ett rum av honom?

    Önskar dig en underbar helg!! Ditt pysselrum är underbart.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  13. Så vackra saker du har på ditt arbetsrum, mina är inte så samstämda och fina i färgerna. Mer kaosartade...
    Vackra bilder, underbara att titta på.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra
    Visst är det härligt med ordning ohc reda. Så fint du har i din arbetsrum!
    Önskar dig en härlig helg
    Kram Nina

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra!

    En ljuvlig hörna och låda! Kanon att ha sakerna samlade sådär när pyssellusten faller på! På måndag börjar mitt nya liv också...mitt FRISKA nya liv, jag är så jäkla trött på att ha varit sjuk så här länge!=(

    Ha en fin helg!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  16. Snygga bilder! Va spännande med ett nytt liv!
    Trevlig fredagskväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  17. Vilken underbar pyssellåda, en sån vill jag också ha!

    Hoppas din helg blir fin!

    Kram kram

    SvaraRadera
  18. Den pyssellådan skulle gärna få flytta hem till mig;o) Lovely!!!

    Njut Helgen Nu!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  19. Vilka vackra bilder och så otroligt trevligt med ett pysselrum. Jag har tyvärr inget ännu, men jag brukar ta arbetsrummet i beslag när jag pysslar, till mannens stora förtret:).

    Trevlig kväll!
    Maria

    SvaraRadera
  20. Det er en skøn kasse med lutte dejlige og spændende ting. Så praktisk at ha alle "sagerne" samlet i en så fin kasse.

    SvaraRadera
  21. Åh vilken härlig pryllåda! Visst skall man ha framme och njuta av allt fint man samlar på sig :-)
    Skall bli kul att hänga med på er köksrenovering! Golvet ser ju verkligen lovande ut, kommer att bli fint!

    SvaraRadera
  22. Alltid så inspirerande att kika in hos dig! kram /emma

    SvaraRadera
  23. Hej,
    Såååå vackert!
    Spännande med köksrenovering, kommer att bli riktigt fint!
    Själv ser jag framemot att inreda ett till barnrum :D

    Kram Ansku

    SvaraRadera
  24. Härliga bilder från ditt arbetsrum, visst är det guld värt att ha en eget rum att dona i. Vackra föremål att omge sig med är mysigt och bra för inspirationen.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra