11 januari 2011

Tisdagstema: Djur i inredningen

Nytt tema hos fabriken och idag är det Djur i inredningen.
Om jag hade fått detta temat för ett år sedan skulle jag inte ha något att blogga om, men smaken har ändrats och nu tycker jag det är riktigt snyggt.
Tror i och för sig att de flesta av mina horn kommer att försvinna ju mer vi närmar oss våren, det känns som de mer tillhör höst och vinter.
Några uppstoppade djur har jag dock inte fått tag på, men jag kan tänka mig det.
 

En vacker renfäll i bruna nyanser, på soffan i glasverandan.
Sedan vårt megahorn i vardagsrummet.

Här fortsätter inskolning och röjning, hur har ni det?

Kram
sandra

23 kommentarer :

  1. Hej Sandra

    I really LOVE the 1st picture
    FANTASTIC! I love your interpretation and the Turquoise sign...I WANT IT! lol!
    The lockers are wonderful too...
    love everything ;-)
    Have a great week ahead
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder och så fint du har det!

    Ha en skön tisdag. Kram Lissen

    SvaraRadera
  3. Såå fint , så fint!!

    O visst är det så att stilen o smaken ändras lite fetersom, men de tycker jag bara är roligt!!

    Hoppas att inskolningen går bra?!

    Här hemma steg vi upp tidigt i morse hoppade i duschen o allt, när det slår mig att Oj, vi är nog lediga idag...
    Så var det vi vi kröp minsan upp i soffan igen o mös vidare jag o min lilla Vera..skönt!!

    Hoppas att du får en härlig dag!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  4. Oj, blev en lång kommentar från mig idag...tihi....

    SvaraRadera
  5. tjena!
    Här hemma stökas det fortfarande lite... har lite småsaker kvar, typ nån stjärna i Liams rum o mini granen uppe, men dom åker idag.... det tar ju sån tid o få ut all jul.

    Jag verkligen ÄLSKAR ditt plåtskåp!

    kram ;)

    SvaraRadera
  6. All the pictures are sooooo marvellous!!! I just love this blog! :)

    Have a nice week!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint skåp du har på första bilden. Tänk att sådana skåp har vi i omklädningsrummet där vi byter om på jobbet. De står i långa rader, tänk om man fick lägga vantarna på dem ;)

    KRam Lena

    SvaraRadera
  8. Oh that kökssoffa... I love them so much! This is a real beauty, I love the design of the top on the back. Do you have a spare one? Haha. And the turquoise is one of my favorites too.
    Love, Maaike

    SvaraRadera
  9. Du har så fint med din industriella touch. Försöker få gubben att gå med på att plocka in lite sådana detaljer men har ännu inte lyckats.
    Ska försöka ta ner julgardinerna idag, de är det ända jag har kvar nu.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Jag gillar ju horn och skinn, är supersnyggt. Maken är ju jägare så vi har ett rum fullt av sånt här, vi kallar det jaktrummet.
    Men som du säger det hör mer till höst och vinter.
    Ha en bra dag vännen
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Helt enkelt skitläckert! Du har en bra smak! Sängen och renhornet, soffan med renskinnet och de gamla plåtskåpen! Dagens tema hade inte varit svårt att göra inlägg av men jag hinner inte fota i dagarna, har en massa bilder på lager vissa veckor då sånt inte hinns med, men jag köpte ett koskinn igår, så det hade ju passat perfekt till dagens tema:) Mari.

    SvaraRadera
  12. Jag har också blivit frälst på djurtemat på sista tiden... Bara äääälskar vårt rådjurshuvud vi har hängande över våra höga pardörrar in till hallen. Skulle dock inte tacka nej till någon uppstoppad fasan eller liknande heller ;0).

    Hos oss är det verkligen väntans tider... Mindre än två veckor kvar till beräknad förlossning. Ska bli så skönt att bli sig själv igen!

    Ta hand om dig vännen.

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  13. Fina bilder... känns trendigt och vintrigt precis som du skriver. Läckert med renfällar och horn, riktigt same- stil!

    Själv har jag inte alls anammat stilen... jag håller mig till mina rosor jag. Är allt annat än trendig, är nog snarare rätt mossig när det gäller mitt eget hem. :)

    Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  14. Djurtrenden har jag inte hakat på trots att jag tycker att det kan vara riktigt snyggt (som hos dig!).

    Hoppas att inskolningen går bra utan alltför mycket gråt.



    http://www.blog.dübeck.se/

    SvaraRadera
  15. Ditt plåtskåp är så läckert, ju mer slitna tingen är, desto bättre! Jag sväljer djurtrenden också med hull o hår, har ju en hel del sånt härhemma jag också!
    Lycka till med inskolningen, hoppas det går smidigt....brukar vara värst för en själv!
    Eija

    SvaraRadera
  16. Ditt plåtskåp är så läckert, ju mer slitna tingen är, desto bättre! Jag sväljer djurtrenden också med hull o hår, har ju en hel del sånt härhemma jag också!
    Lycka till med inskolningen, hoppas det går smidigt....brukar vara värst för en själv!
    Eija

    SvaraRadera
  17. Jag kan tycka att det är jättemysigt med renfällar och fårskinn på bild hos andra.. men tyvärr tror jag inte att jag skulle kunna ha det själv, för jag skulle bara tänka att det är en del av dött djur.. jo, jag är knepig!!!

    SvaraRadera
  18. Hej Sandra,
    Vilka underbara horn! Wow måste ha varit en riktig snygging som burit runt på dem.

    Spännande med inskolning! Hoppas allt går bra.

    Ja så är man åter i den gamla vanliga full-rulle-få-i-hop-livet-trallen.. hu vad jag skulle vilja jobba 50 % och få tid till lite annat än jobb.... Ha det gott, vi hörs Kram Monica

    SvaraRadera
  19. Så snyggt Sandra! Precis lagom;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  20. Vilka fina plåtskåp! Har liknande själv, men de måste bara göras iordning lite först.
    Jessika

    SvaraRadera
  21. Sååå snyggt med renskinn och horn! Kul med lite nytt i allt det vita som varit ett tag nu. Och du har verkligen fångat det nya på ett läckert sätt! Fint!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  22. Kjempefine bilder Sandra.. liker både horn og reinsdyr skinn...

    og skpaet ditt ja det liker jeg velidg godt..

    ha en fin dag
    klemmer

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra