21 mars 2010

I´m so exsited

Vilken helt underbar vecka jag har haft.

Det började med att jag i onsdags svängde snabbt in på vår lokala loppis och där hittade jag något, jag letat länge efter.

Dessutom var det snuskigt (ursäkta ordvalet)billigt.
Vad det är visar jag er imorgon.

Sedan i fredags var svärfar här och byggde våran garderob i hallen, så nu är det fram med målarpenseln som gäller.

Har även gjort klart mitt projekt och det har kommit upp på väggen.

Igår var jag på auktion, första gången på många många år.
Så roligt det var och vilka fynd jag kom hem med, speciellt ett.
Har varit och hämtat det idag med kärra och 3 stora starka karlar..
Gissa, gissa vad det kan vara??

Vilka fynd och massa som har blivit klart på en och samma vecka.
I´m so exsited..
Tyvärr blir det inga bilder idag för det ska fixas och donas lite först.

Idag blir det lite bilder från nätet med siffror och bokstäver, som jag tycker är så himla läckert.


Bilderna kommer från sidan E-mag Deco

Nu önskar jag er en fortsatt mysig söndag.

kram

21 kommentarer :

  1. Ibland har man sån där riktig tur med och hitta saker, ska bli så roligt och se vad du köpt.
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Men duuu, nu är jag då bara så himla nyfiken på alla dina fynd du gjort :D så fram med kameran nu och fota allt så vi får se :D kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra,
    Nu är jag så nyfiken så jag håller på att spricka... jag längtar ut på loppisar och auktioner... jag vill också fynd!

    Lyckliga du! Ha det gott, Monica

    SvaraRadera
  4. Vad härligt, ska bli kul att se vad du fyndat!

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att kunna göra sådana fynd som du verkar ha gjort, väntar med spänning på att få se vad det är!

    Jag har tyvärr haft lite problem att komma in på din blogg men idag funkade det så jag kunde ta igen lite.
    Jag gillar verkligen ditt vardagsrum, lagom blandning mellan vitt och trä!
    Dessutom är dina dörrar in till ditt pysselrum UNDERBARA, önskar att jag kunde hitta liknande!

    Hoppas du får en skön vecka!
    Kram Maria

    (kika gärna in till mig och var med i min utlottning)

    SvaraRadera
  6. Nämen du..himmel vad nyfiken jag blev nu...skynda dig o visa !!!
    Vilken lycka att hitta så mycket fint ...
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. Va nyfiken jag blev då *Ler* Var själv på loppis och har fyndat lite. Dels bordet som finns på min sida och sen lite annat smått och gott som jag med ska lägga upp senare.

    Längtar efter att se dina fynd..

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  8. Oj, jag kan känna den där pirriga fyndarkänslan av ren glädje ända hit! Törs man gissa att det som behövdes ett släp för var ett stort skåp??
    Här får jag bara inte plats med några fler möbler om jag inte gör mig av med några.. och det går inte heller!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS till ett fint reportage!
    Måste kännas jättekul!

    Bra idé att göra en schäslong på det sättet. Vi har också en järnsäng som soffa, men det får nog inte plats en del till där...

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  10. Så mycket roligt.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Ja men du kan ju inte hålla oss på halster så där...*ler*...

    Jag förstår din lycka totalt! Jag känner nämligen så väl igen det...Fyndfaktorn gör en överlycklig! Man har fått nya skatter att njuta av!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  12. Jag vet jag vet!!
    Jippi Sandra jag är så glad för din skull! Kul att du ringde och berättade för mig. Åh vad kul det ska bli att få se dina fynd!!
    Kramelikram Anna mylovelythings

    SvaraRadera
  13. Men Sandra nu blir jag så nyfiken så jag spricker!!!
    Vad är det för spännande fynd du gjort?
    Längtar redan till nästa inlägg...

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  14. snyyyyggt med siffrorna ;)

    ska bli väldigt spännande att se dina fynd!! det ser jag framemot!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  15. Det är verkligen en härlig känsla när amn gör ett riktigt fynd!

    Sk bli spännade att få se vad du hittat.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  16. Hej goa Sandra!

    Men jösses vilka cliffhangers du håller oss med, nu blir jag ju dönyfiken! Det låter som riktiga grymme-fynd!!!

    Vad fint ni har fått det i vardagsrummet, det ser såå inbjudande och mysigt ut!

    Kram och ha en fin vecka!
    Mia

    SvaraRadera
  17. roligt med fynd!! du har en toppenfin blogg..jag har precis börjat blogga så smått

    SvaraRadera
  18. Hej Sandra!
    Å vad spännande det ska bli å se vad du har inhandlat.. Låter som något stort och vackert. Å vad roligt för dig!

    Ha en bra start på veckan!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  19. Vad spännande att få se dina fynd! Kan det kanske vara ett piano du har fyndat på auktion??? (Jag har säkerligen heeelt fel). Åh, ska bli sååå kul att få se!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra!
    Åh vad nyfiken jag blev på dina loppis o auktionsfynd!!
    Ser fram emot att få se dem här på bloggen:)

    Ha en toppenvecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  21. Vilken cliffhanger du ger oss. Hoppas du visar oss snart nog vad du fyndat:))

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra