26 mars 2010

74 fack och ett returfack?? /74 boxes and one return box?

I lördags var jag på auktion av en enda anledning, de hade ett postfacksskåp som auktionerades ut.
Jag satt och väntade, väntade blev mer och mer nervös och mer och mer svettig.
Tankar snurrade runt som: ska jag få det, åh vad jag vill ha det, nä jag kommer inte att få det, det kommer att bli för dyrt.
Tillslut var det dax, jag och en till budade och vet ni vad..
DET BLEV MITT!!!!!
Fatta vad glad jag blev, satt och småhoppade på stolen.

Det var lite svårt att få hem det var tvungen att kalla in 3 st starka karlar för att hjälpa mig.
Tillslut var det på plats.
Tyvärr var det lite svårt att få en bra bild på det.
Få visa en bättre efter helgen när jag har målat klart min garderob i hallen.
Det innehåller 74 fack och bättre förvaring kan man inte få.
Man får nog skriva en liten lista för att komma ihåg vilket fack man la sakerna i.
Till jul får det bli en adventskalender för vi har nycklar till alla facken.
Hattaskarna är bara där för detta foto, de ska upp på min nya garderob i hallen.

Ja, vilken vecka det var med massa härliga fynd och skåpet blev absolut pricken över i et.

Last saturday I was at an auction for only one reason, a old postal cabinet.
I was waiting and waiting and guess what I won it.
I am so happy...
Now I have all the storage I will ever need for all the small things, that you never know where to put them.

Nu önskar jag ER en härlig helg och hoppas att vi får en massa sol.

KRaMiz

34 kommentarer :

  1. Wiiieeee...fy tusan alltså vilket fint skåp !!! Och det blev ditt, vilken lycka !!!
    Ha nu en toppen helg vännen
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint Sandra!! Lyckliga du!!!!

    Hoppas att du får en toppen helg!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Skåpet är helt fantastiskt !!Så mysigt med kalender där till Jul
    Kram Anna mylovelythings

    SvaraRadera
  4. Åh du fick ditt skåp, förstår att du fick magpirr. Det är både fint och så många fack. Du kommer och få mycket glädje av detta skåp.
    Ha en fin fredag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej Lyckosten!
    Helt underbart, vilken tur du hade!
    Fantastisk förvaring!
    Största kramen
    Magdalena

    SvaraRadera
  6. Hei-hei!

    Utrolig flott! Du har så mange gode ideer.... og så setter du dem ut i live... Imponerende, og veldig inspirerende!

    HildeS, Norge

    SvaraRadera
  7. Det var ett coolt skåp! Ska du behålla det som det är, eller kanske måla?
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  8. Underbart skåp. Förstår att du blev lycklig,
    Trevlig helg.

    // Sarah

    SvaraRadera
  9. Vilket skåp! Och nycklar till alla lådor ... lyckliga du!
    Ha en trevlig fredag och gå inte vilse i någon av lådorna!
    :)

    SvaraRadera
  10. Wow! Vilken häftig!
    Och vad med saker som får plats där!
    Förstår att du blev glad över den auktionen!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Snyyyyyyggt! Känner exakt igen känslan du hade under auktionen! Jag brukar känna precis så. Extra kul när man lyckas :) så grattis till ett FYND!

    Kram Anna S.

    SvaraRadera
  12. Var hittar du alla underbara möbler och saker du har i ditt hem??? Jag blir såååå avundsjuk! Det är bara att grattulera till ännu en fantastisk möbel i din samling...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  13. Fullkomligt UNDERBART!!!

    Jag unnar dig så att få vårda denna skatt! Vet bara hur mycket jag älskar mitt postskåp..:)))

    Lyckliga lådor som i fortsättningen får bo i din vackra värld...

    Största helgkramen till dig vännen min!
    Puss...

    SvaraRadera
  14. Underbart!!! Kul med ett fynd på auktionen =)

    Ha en trevlig helg...

    Kram
    Therese

    SvaraRadera
  15. Åh hjälp, så underbart! Har du lite auktionskoll, kanske? (Och lite nyfiken vad ett sånt skåp går löst på, är jag nog...)

    kram Camilla

    SvaraRadera
  16. Vilket mäktigt skåp. Det var då ett tungt klipp ;-D Tur att det blev ditt.

    SvaraRadera
  17. Hej goa Sandra!

    Åhh jaaaaaa tjoho GRATTIS!!!!
    Vad glad jag är att det blev ditt!
    Jösses det är ju helt underbart vackert och unikt!

    Stor kram och ha en jättefin helg!
    Mia

    SvaraRadera
  18. Ja att handla på auktion är inget snabbt sätt att handla på. Men ack så spännande. Och det är inte mycket som slår när man verkligen får möjligheten att släpa hem det man åtrått...Grattis till ett supercoolt fynd!Nu ska jag titta runt hos dig. Hittade hit via Emelie. Ha en skön helg/Annica

    SvaraRadera
  19. Åhhh...vilket skåp! Vilken lycka för dig att det blev ditt :)
    GRATTIS!!!

    ...och så fint det blev med hyllan för inredningsböckerna! Urläckert!

    Kraaam, Carina

    SvaraRadera
  20. Hej!!
    Grattis vännen till ditt fynd, kul att du fick skåpet!

    ha en underbar helg!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  21. Å vad fint, så häftigt! Förstår att du är riktigt nöjd!

    kram

    SvaraRadera
  22. Yes, it's great you lucky girl! That's what I call a nice find. Enjoy!
    Love, Karin

    SvaraRadera
  23. Det blev en härlig kväll igår! Kom också¨på att jag skulle behöva ett sånt skåp du köpt så jag kan hålla ordning på allt som krävs för scrapbooking *ler*
    :)

    SvaraRadera
  24. GRATTIS!
    Förstår att du var nervös. Häftigt vad det och så praktiskt. Kan tänka mig att det var bökigt att få hem. Tur att karlarna fanns!
    Ska börja kika runt lite mer hos dig har säkert missat en del i min paus. Kul att vara tillbaka och hoppas det håller i sig.
    Ha en underbar helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  25. Snacka om lycka!!
    Underbart....Nu behöver du INTE bekymra dig om förvaringen...

    Grattis till det fina köpet!!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  26. Hej Sandra!
    Attans vilken ljuvligt skåp!! Kan tänka mig hur du satt där och väntade på det, sådär nervös o pirrig blir jag oxå om det är något jag gärna vill ropa in på en auktion:)

    Ha en fortsatt trevlig helg o grattis till ditt underbara fynd!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  27. WOW! Sandra.. Vilken lycka för dig!
    Åh, vad du kan lagra mycket saker i den.. Och till jul med.. Kul!

    Grattis får man ju säga med då..

    Ha en skön dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  28. Grattis! Det är superläckert! Kramar Susanne

    SvaraRadera
  29. Hej, Sandra!

    Åh, vad glad jag blev att jag hittade hit till din minst sagt, underbara blogg. Så fin! Postfacksskåpet är helt suveränt och verkligen gediget. Nå, blev du ruinerad...nyfiken? Kollade runt lite på din blogg och föll även för tallrikshyllan som dina inredningsböcker huserar i. Smart idé måste jag säga.
    Du ha en underbar blogg. Addar dig BUMS!

    Trevlig söndag


    Inka

    SvaraRadera
  30. Största grattis kramen till dig Sandra!
    Vilket kap!

    Det är nog mångas drömm att finna ett så fint och stort skåp...
    74 luckor...... Total lycka!

    Skall bli så roligt att se det när du är färdig med det.

    Ha det gott!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  31. hei på en palme søndag.
    åå så vakkert skap du kjøpte deg,deilig når en venter såå lenge,å endelig kan slå kloa i det.
    nydelig der hos deg.
    endelig har drømhem og trådgård sitt siste nummer kommet til meg,
    flotte ilder fra deres hjem,herlig å lese å se,
    ja ser jo at dere har forandret endel etter artikkel,men likevel.
    gøy å se..
    ønsker deg og dine en herlig palmesøndag,vi sitter ute i sola..
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  32. Men vilket skåp! Vilket fynd! Förstår att du jublade!!
    Ha en go söndag!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  33. wow!!! så fint!! vilken lycka att få ropa in det. jag ÄLSKAR auktioner med sina fina fynd och den där härliga känslan när det närmar sig det man vill ha. grymt!

    kram J

    SvaraRadera
  34. Måste säga att jag dog lite när jag såg detta!
    Jag letar som en dåre efter ett likadant skåp, så himla svårt att få tag på! Jag är verkligen grön av avundsjuka! Grattisgrattis!
    Ha det fint! MVH/ Amelie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra