16 mars 2010

En vacker trälåda

I mellandagarna var jag och min mamma nere i Ängelholm och besökte Nina Hartmanns underbara café och butik Bohemian hapserie.
Vilket finns med i det nya numret av Vakre Hjem, undebart vackert!
Denna dag fick en härlig trälåda med siffror följa med mig hem och jag tänkte nu visa vad jag placerade den.

Den fick hamna på vårat skåp i badrummet.
Jag fyllde den med handdukar och lite ljus som behövs vid alla långa härliga bad.
Spegeln är en favorit och den fyndades på Moheda för ett tag sedan.

Fick reda på att vårat hem är med i det nya numret av Drömhem och Trädgård, har inte fått tag på någon tidning än så jag vet inte hur det ser ut.

Kramiz

22 kommentarer :

  1. Hej! Men så fin låda! Den butiken skulle jag så gärna vilja besöka! Såg Ninas hem i en tidning för ett tag sen- helt ljuvligt fint.. Så skoj med reportage! Jag får springa iväg och köpa tidning tror jag.. ;)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Snygg, snygg låda!
    Läckert med siffrorna på den.

    Har precis fått nya nummret så det ska jag kika i nu=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken mysig låda!
    Den gör sig riktigt bra där!

    Vad kul att ni bokat resa, med hela tjejgänget!
    Ni kommer ha det så skoj!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Sandra,
    jag är en riktig lådfreak - din låda är bedårande!

    Vad spännande - då måste jag inhandla oxå den tidningen! Har planerat inköp av Vackre Hjem på lunchen, (tror den kan vara i butik idag).

    Ha det gott! Kram Monica

    SvaraRadera
  5. Hello!! Ah! Snygg låda!
    Kan man ha hur många som helst..
    Nina ja.. Dit längtar jag till..

    Såg att du ska till Barcelona..
    Ooo..så härligt!! Där har jag vart över en dag bara så jag kan inte tipsa dig särskillt mycket.

    Kraamm Mia

    SvaraRadera
  6. Superfin låda. Åh vad roligt med alla reportage som ni alla bloggare är med i. Så kul när man kikar i tidningarna och känner igen husen och människorna *Ler*

    Moheda är en favorit här med. En gång i månaden blir det iallafall :)

    Ha en skön dag
    Kram Cattis

    SvaraRadera
  7. hei på deg.
    å nydelig en låda du har,å vakkert plassert i deres bad,ja lys må til,blir mye av det..
    å da må jeg kjøpe det drømhem og tradgård i dag,spennende da,
    jeg har kjøpt den ekstra utgaven om blomster...
    øsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  8. Superfin låda! Vilket fint reportage i Drömhem! Jag fick tidningen igår!
    Kram :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas du hittar tidningen och får en fin överraskning!
    :)

    SvaraRadera
  10. Vilken fin låda alltså!Allt blir vackert som man lägger däri.Jag fick Drömhem o Trädgård igår och där var ett jättefint reportage om ditt hem.Grattis!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  11. så spännande med reportage i härlig tidning :) Måste inhandlas idag!!
    Ha en trevlig dag.
    //Kristin

    SvaraRadera
  12. Lådan är helt underbar!
    Hoppas att jag någongång får möjlighet att besöka butiken. Har ju läst så mycket om den.

    Kika gärna in hos mig där en tävling pågår :)

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  13. Hej sötis! Har precis läst klart reportaget..:) Jättefint Sandra!
    ...Och du precis lika vacker som jag minns..:)

    Och så när jag såg din låda från Nina, blev jag så inspirerad att jag textade på en gammal låda, och härmade din rakt av..:) Har inga schabloner utan kladdade lite på frihand och det blev helt ok..:))

    Tusen tack för att du delar med dig!

    Puss och stora kramen till dig...

    SvaraRadera
  14. Kanon fin låda! Och nu måste jag inhandla tidningen med :)

    Och jag har sagt det innan och säger det igen. ÄLSKAR MOHEDA!

    Fröken M

    SvaraRadera
  15. Åh så roligt Sandra, jag köper tidningen så fort jag ser den. Jättekul med reportage från ditt hem. Lådan är så fin, vissa saker fastnar man för direkt. Din låda var en sån.
    Vårkram
    AM

    SvaraRadera
  16. Kikar in för första gången och ville bara säga hej samt vilken mysig blogg du har!!
    En trevlig kväll till dig!!
    Cecilia

    SvaraRadera
  17. Åh så fin låda! Nina Hartman har näsa för fina saker hon...hennes loppisrundor skulle jag gärna vilja följa med på!

    Ett tipps sök på industri på tradera då får man offta upp olika industrilampor att bjuda på.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  18. Så fin låda!! Har också fått hem en skönhet idag. Vet inte riktigt vad jag ska ha i den bara. Att ha den i badrummet är en bra idé. Det har jag inte tänkt på! GRATTIS till reportaget. Va kul! Ska köpa tidningen imorgon! KRAM Anna

    SvaraRadera
  19. Så underbar Sandra!! Den tidningen lovar jag att köpa hem!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  20. Åhhhh, har du varit i Ninas butik!!! Dit skulle jag vilja åka;o) Vilken läcker trälåda....vill ha....
    Nu måste jag köpa Drömhem imorgon!!! Vad kul;o)

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  21. Vad kul! Den tidningen har jag liggande här hemma. Ska genast kolla i den en gång till.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  22. Vet inte om jag har sagt det förut, men Din blogg är en pärla, en riktig sådan1!

    Agneta, Österlen

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra