10 januari 2017

VARDAGEN ÄR HÄR



På söndagskvällen brukar jag ta ett varmt och långt bad, tänder massa ljus och slappnar av.
Ett bra avslut på veckan.
Jag gjorde även det i söndags och denna veckan började igår med att vardagen är tillbaka och jag börjat min sista termin på Fotolinjen på Mullsjö Folkhögskola.

Bloggen kommer att visa bilder från denna termin och det kommer att bli en salig mix av natur ,barn  ,familj,  porträtt och inredning.

Kameran har också hittat ut från väskan efter julledigt och man inser att ljuset verkligen är emot en, dock finns det en lösning för det som innebär stativ och extra ljuskällor.
Dock har kroppen inte riktigt kommit ur julledighetskoman och jag tog bilderna utan extra tillbehör och de blir såklart något mörka.
Men skapar en mysig stämning.
Hamam handduken kommer från MarockoDesign.

Min tre åriga Dr Westerlund står i badrummet och sprider en somrig citron doft så fort man rör vid den.

Kram
Sandra
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra