23 januari 2017

MITT BÄSTA

Fullspäckad dag och det är snart dags att krypa ner under lakanen.
I vårt hus finns det ett rum som började som pysselrum sedan lekrum och nu en kombination av kontor och lek.
I detta rum står ett av mina bästa fynd och det är en gammal köpmansdisk som har stått i en fabrik, varje låda är hel dock  behövdes den rengöras ordentligt från smuts och olja.
Det är det enda jag har gjort med den.
Den är fylld med hur mycket saker som helst och behöver egentligen rensas, men än så länge går lådorna att stänga så rensningen skjuts till framtiden.
På disken står korgar som innehåller massa tyger, det mesta är gammalt linnetyg.
Något som jag värderar väldigt högt, fantastisk kvalité.

Kram
Sandra
 

1 kommentar :

  1. The Fotos are wonderful, the anthique sidebord with the plants!
    Kind regards, Kathi

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra