26 januari 2017

EN 40 ÅRS PRESENT

Förra året fyllde en av mina närmaste vänner 40 år och
kände att jag ville ge henne något extra, något som hon verkligen kommer
 att minnas.
Långt bak i huvudet låg ord som hon hade yttrat, men vi
hade aldrig diskuterat ämnet mer ingående.
Vågade jag chansa att hon verkligen menade vad hon
hade sagt eller måste jag helt enkelt fråga och förstöra lite av
överraskningen.
Jag tog det säkra före det osäkra eftersom det
handlade om en del pengar.
När jag frågade, sa hon ja absolut.
Så gåvan från mig och vår gemensamma vän Carina blev
 en tatuering.

Så igår mötte jag upp Anna i Mullsjö på
Millans Tattoo och presenten förverkligades.
På armen blev det starka ord som verkligen beskriver
Anna så väl.





Kram
Sandra

1 kommentar :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra