27 november 2012

Lysande Björk

Så mörkt och grått det var igår vilket fick mig att plocka fram ljusstakarna från sina gömma.
Så fort de kom upp fick man en helt annan känsla.
Jag behövde också en ljuskälla i vardagsrummet och när jag var och plockade granris i förra veckan, gick vi förbi ett kalhygge och jag plockade med mig en stor björkgren.
Väl hemma satte jag den i en damejeanne och klädde den så fin med en ljusslinga från Rusta.
Den gamla fåtöljen är Elvis favorit han sitter jämt i den när han tittar på TV, den kommer i från härliga Gúa.

Skön Tisdag till ER alla!
Kram
Sandra


8 kommentarer :

  1. Hej fina Sandra...
    Du lyckas alltid hitta idéer som ingen annan kommer på!
    Björken med belysningen är helt underbar bredvid brasan!
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Kul idé! Och snyggt!
    Ha en skön tisdag.

    Kram Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera
  3. Hej fina du!
    Vilken fin bild från ditt vardagsrum och ujujuj vilka bilder från ditt uterum..riktig julstämnng!
    hur fint som helst!
    Önskar dig en mysig dag!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Ja, det blir ju så med ljusen... Man piggnar till lite samt får mysfaktor höjt på en minut :D

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  5. Men oj vad fint med grenen o ljusslingan i ....me like :)
    Nu närmar sej advent med storm steg...o jag pyntar lite varje dag :)
    Kramar från Bia

    SvaraRadera
  6. Det där var ju kanonsnyggt! Nu fick jag lite inspiration här.

    Ha en fin kväll! kram elin

    SvaraRadera
  7. Grattis till månadens bloggare jätteroligt det är du verkligen värd
    Vad fint med grenen rolig idé jag har ju en Björnström i uterummet kanske skulle sätta dit en slinga
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra