28 november 2012

En stjärna är född...


Runt omkring i bloggvärlden görs det stjänor av grenar och jag tycker det är kanonsnyggt så igår gjorde jag en av björkgrenar.
Den passade perfekt i matrummet på knoppbrädan.

På onsdagar brukade jag ha min lilla köksrenoveringsföljetong men förra veckan var sista inlägget om den och jag har tänkt att göra en sammanfattning men jag tar det lite längre fram nu känner jag för jul.
Men är det så att nu undrar hur vi har gått tillväga med olika moment i renovering så finns allt under bilden KÖKSRENOVERING i högerspalten.

Idag ska jag åka och fixa lite ting till min adventsljusstake.

Kram
Sandra



10 kommentarer :

  1. Kanonsnygg, tack för att du nämnde vilka grenar du använde, vi har som tur är en björk på tomten så jag behöver inte gå långt ;)
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Jag har tänkt att göra stjärnor jag med men har inte kommit till skott än. :)

    Ha det bäst!

    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  3. Det är så vackert med stjärnorna av naturens material!
    Ha en fin dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jag ser bara panelen...den är så vacker så den går ju inte att ta ögonen från!
    Vilken fin bild på dig i högerspalten förresten!
    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Superfin stjärna!!
    Bilden är såå mysig...:)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Säger som du; alla gör stjärnor. Så jag ska nog också göra en. Vet dock ej var jag ska ha den :/ Vad fint du har där hemma ;)
    /mia

    SvaraRadera
  7. Fin stjärna, jag tänker på andra världskriget jag...judestjärnan du vet...
    Skorpan

    SvaraRadera
  8. Fin stjärna och en härlig bild♥

    Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Åh ja är så fint och fiffigt med denna typ av stjärna!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra