13 november 2012

Återblickar från Julen 2011

Julen närmar sig med stormsteg och idag tänkte jag bjuda på hur det såg ut hos oss förra året.
Kransar kransar
Förra årets adventsljusstake
På glasverandan
Lärk och fattigmanssilver
Varför inte blått

Glöggmys
juldukning
Mums mums
Glasveranda

Vacker bukett från Två Stolar

Förra året gjorde jag Ett inlägg varje dag från 1 december till 24 december om hur julen firades FÖRR.
Jag följde bonaden
 Gammal svensk bondejul
Ni kan läsa alla inläggen
HÄR

Årets jul kommer att bli enkel.

KRAM
Sandra

12 kommentarer :

  1. Ååååå...jisses...jag tror jag är i himlen !!!!

    Mums..så mkt ögongodis !!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Du gör det alltid så fint Sandra!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Mycket inspirerande och vackert julpynt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint. Åh va fina bilder. Ha en bra dag. / Anna

    SvaraRadera
  5. A lot of lovely ideas darling !!...love from me...xxx..

    SvaraRadera
  6. Hej hej!

    men åååå.........
    åååååååå..........
    Vilken inspiration!!
    Vilka fina bilder!!
    Julsuget har satt igång nu...;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Amazing photos!
    Love it!
    Pingos do Céu

    SvaraRadera
  8. Oh vad mycket fint ,tack för tips och inspiration
    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga inspirationsbilder. Gillar dem massor. Nu måste jag inte och kika hur vår jul såg ut förra året med...... men kom då på att vi ju var i Bolivia tre månader då. Tänk så fort tiden går och i år firar vi jul som en familj och det ska verkligen bli underbart.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder!!
    Du hade det sååå ljuvligt...
    Härlig inspiration!!

    Tyckte det var sååå härligt med inläggen om hu julen var förr.. :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  11. Tack för alla fina jular som du/ni förgyllt i ditt hem! Har alltid varit lika spännande att se vad du hittat på. Men enkelt är gott nog! Men att träffas är lika viktig. Vi hörs om hur ni/du vill ha det i år, Kramiz moster!

    SvaraRadera
  12. Hvor smukt og inspirerende - jeg elsker den naturlige og svenske julestil :-)

    Kh. Marlene

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra