9 maj 2012

Vad Kom Med Hem...

Jag är väldigt svag för terriner och säkert många av er där ute också, de är så vackra.
Sedan är jag väldigt svag för lila, så när man ser en stor vacker fransk terrin med lila dekor.
Det kan ju inte bli fel utan ett hundra procent rätt.
Så jag gick och smygtittade på den hos Pernille och när loppisen var slut och ingen hade köpt den så slog jag till.
Så nu har jag 3 st som ska in i vårt vitrinskåp som vi ska bygga till helgen.
Visst är det så härligt ut omge sig av vackra ting.....

Kram
Sandra

44 kommentarer :

  1. Åhhh så vacker terrin...
    härlig färg på alla dessa fina terriner!
    Så fint det kommer att bli i ditt skåp!
    Ha en fin dag
    kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Så perfekta ihop!! Ja det är med så viktigt att omge sig med vackra ting...det säger lika mycket om insidan på en människa...att man vårdar sig,att man är rädd om sig ,att man är vacker!Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fina!!! Härliga i lila!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Sött! Man ska absolut omge sig med vackra saker :) Ha en fin dag!/Elin

    SvaraRadera
  5. Tre stycken!!! Så vackra och vacker färg. Bygga vitrinskåp, spännande!!!
    Ja, det är härligt att omge sig av vackra ting, absolut!
    En fin dag till dig.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  6. Åhh vad fin..och vilken fin samling du har nu !! Så fint att ha dom i ett vitrinskåp, spännande att få se skåpet sen..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. jätte vacker terrin! :) Pernille hon har vackra saker hon!
    Ska bli kul att se vitrinskåpet när det är klart!
    Ha en skön onsdag! Kram Amelie

    SvaraRadera
  8. Så vackra alla tre !!!! Ibland måste man bara slå till , man ångrar sig annars :)
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  9. God morgon !

    Jätte fina ! ;)
    Härligt när man fyndar...den väntade nog.på dig ;)

    Ska bli kul att få se vitrinskåpet ! :)

    Ha en fin dag ! Kram

    SvaraRadera
  10. Javist er det herligt at nyde smukke ting, terrinerne er så fine og vil stå godt i et vitrineskab!

    Hilsen Helle

    SvaraRadera
  11. Åh, detta vackra gamla porslin, jag bara älskar det!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Vilken fin! Snyggt med din samling som alla går i lila och kul med vitrinskåpsbygge :)
    Lycka till med det och hoppas vi får kika på lite bilder på det sen!
    Ha en fin onsdag, kram Monica

    SvaraRadera
  13. Du är ju en vilken lyckost som har tre ;) jag jobbar på att hitta min första. En sådan färg som man blir glad av.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  14. Först såg jag en och drog efter andan, så vacker terrin!
    Sedan alla tre!!! Jättefint med dem tillsammans och blommorna till, vilken tur att ingen hade köpt den och att den får komma in i ditt blivande vitrinskåp.
    Kramar,
    /Cia

    SvaraRadera
  15. Dem är så otroligt vackra. Jag har vart på jakt efter en hel vit eller en med blått mönster ett tag nu. Kram Knorkan

    SvaraRadera
  16. Åh så avis jag blir. Vilka vackra terriner, lyllos dig! :)

    SvaraRadera
  17. Oh they look so lovely,
    great find.

    SvaraRadera
  18. Vilken tur att ingen annan köpte terrinen, vilket är obegripligt för vackrare porslin får man leta efter. Jag bara scrollar och njuter, scrollar på din blogg och det är så vackert, tack för allt det vackra du visar, det gör gott i byggkaoset härhemma!
    Ha det så himla fint, hela fina familjen!
    Eija

    SvaraRadera
  19. Ahh vad vackra!!!

    Så snyggt att ha några stycken också!!

    Hoppas allt är bra med dig och barnen!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  20. Wow tre så vackra- vilken fin samling! Kram

    SvaraRadera
  21. Åh otroligt vacker, kul att ha tre stycken så fina, kram

    SvaraRadera
  22. These are beautiful!

    Monica.

    http://ahouseofonesown-monicalivas.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. Hej fina du!

    haha...jag förstår att det gick runt i huvudet...när vi parkerade hade folk ännu inte fått komma in...då vi kom fram var det så mycket folk att man inte kunde ta sig fram.
    De vita korgstolarna hade jag velat ha...hade precis sånna i mitt flickrum..de kördes till tippen för 20 år sedan..:(
    Maken tyckte att vi skulle sätta kotavlan jag köpte av dig på sonens dörr och skriva:
    Rasmus-en liten tjur
    Född:-95
    .....
    hahaha....vore nåt va?

    Vilken fin terin du köpte och vad häftigt att du lyckats hitta 3 nästan likadana. de kommer passa hur bra som helst i vitrinskåpet.
    Jag blev lite tårögd när jag läste dina fina ord i inlägget under...
    Så rätt så rätt...
    Vilken otroligt fin bild på prinsessan också!
    Ha en underbar dag idag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  24. Oj, så vackra terriner du har! Ja, visst tycker man om såna och den ljust lila färgen på mönstret är såååå vacker!
    Så fina bilder!
    Lycka till med vintrinskåpet!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  25. Men så fin och så du =)
    Bygga vitrin skåp lät väldigt kul och spännande,väntar med spänning på bilder =)

    Hoppas du får en skön dag och att det inet regnar allt för mycket på dig.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  26. Väldigt vackra terriner och matchande blommor *ler*. Konstigt egentligen att den fanns kvar. Du får ha en fin dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  27. Så snygg terrin.. Konstigt att den fanns kvar när loppisen var slut, men det var säkert en mening med det =)

    Ha en fin dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  28. Så fina, förstår att du gillar dem.
    Vad spännande att ni ska bygga ett skåp. Det ska bli spännande att få se resultatet.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  29. Så omåttligt bedårande !!!!! Va skoj att den blev din !
    Det är bra för själen att omges av vackra ting..tror jag .

    Kram anette

    SvaraRadera
  30. Vilket kanonköp! Och en sån fin samling. Den kommer utökas antar jag;)

    SvaraRadera
  31. WOW!! Vilken underbar terrin!!
    De passar sååå underbart ihop!!
    Kommer att bli urtjusigt i ditt vitrinskåp!!
    Ska bli spännande att få se vitrinskåpet!! :))

    Ha en fin dag
    Kram Tina

    SvaraRadera
  32. Hej Sandra,
    Jättefin terrin och den passar bra med de du hade sen tidigare.

    Ska bli kul att se ert vitrinskåp!

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  33. Jag såg den! Den passade ju dig perfekt! Jättefin samling du har! Tack för i lördags, så många som hittat dit! Det enda jag handlade var hos dig! Kom liksom inte intill överallt...
    Ha en fin kväll.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  34. Vilken fin samling du har
    Kram karina

    SvaraRadera
  35. Jag har sagt det till dig förut och jag kommer säkerligen att säga det igen men jisses vad avundsjuk jag är på dem =)
    Kram

    SvaraRadera
  36. Såå fin terrin! Jag är också väldigt förtjust i just terriner, vill ha en vit men har än så länge inte hittat någon.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  37. Superfina, förstår att du slog till på den :). Kram Jennifer

    SvaraRadera
  38. Underbara, det blir vackert att titta på i ett vitrinskåp.
    Underbar är hon också er lilla prinsessa, njut av tiden med henne för plötsligt är hallen full av skor i storlekar över 40.
    Ta hand om er
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  39. Såå vackra skönheter du omger dig med:)) Härligt att ni hade en fin dag:))

    Kram på dig:)

    kråke

    SvaraRadera
  40. Det var en riktigt vacker samling, fint när blommorna går i samma ton.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  41. Hej sandra
    roligt att träffa dig i lördags
    och kul med så mycke folk
    Vilken fin terrin hon hade så mycke fint fick hem lite därifrån också!
    Ursöt bild på din lilla flicka
    så fin hon är!
    Ta hand om dig kramar Tina

    SvaraRadera
  42. Hei, WOW den er jo bare helt nydelig. Fin torsdag. klem Siv

    SvaraRadera
  43. Jeg sagde jo neeeej hele dagen til dem som ville købe DIN terrin :-))) Neeej det er bare gas. Du har en god smag, og de andre har bare ikke opdaget lilla endnu !!!! Lucky you. KNUS og KH pernille

    SvaraRadera
  44. ååå vilken härlig terrin....jag fyndade en läcker för några veckor sedan för det astronoma summan av 50:- gå gärna in och kolla ! Vilken härlig kryddhörna ...du e fantastisk vilket inspirerande hem du ha! Ha en härlig helg kram från Maja

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra