22 maj 2012

KÖKSRENOVERING DEL 38: På Hyllorna

Nu är jag lite busig och byter dag på min lilla följetong, det händer en hel del i köket just nu men inget är klart men snart så har jag en hel del att visa er.
Jag tror nog att vi kommer upp i 50 inlägg och det har blivit en riktig långkörare,nästan som Glamour.
När Anna var här i söndags hjälpte hon mig att få lite ordning på hyllorna ovanför diskbänken, min inspiration har varit lika med noll den sista tiden så det var skönt att få in ett par nya ögon.
Hyllorna är gamla golvplank som vi inte har gjort något med utan bevarat det vackra träet.
Konsollerna är av gjutjärn och har suttit under gamla handfat.
På hyllorna vill jag förena nytta med vackert och dessutom är ju vita skålar tidlösa och plåtburkar det är bara jag.
Ser att jag har fått många nya följare och det känns otroligt kul och för er finns hela vår köksrenovering som en följetong, det är bara att klicka på bilden i höger spalten där det står köksrenovering.

Kram
Sandra

45 kommentarer :

  1. As always, it's nice. Thank you.

    SvaraRadera
  2. Underbar följetong att följa. Så fint så fint in i minsta detalj!!
    Mysigt med hyllorna och att dom är gjorda av gamla golvplank är ju något extra.
    Ha re gött
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att se era framsteg! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Mmmm så härligt somrigt! Tycker det är så himla fint med öppna hyllor.
    Betongbänkarna är verkligen jättesnygga. Har ni oljat dem efter slipningen?
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Sandra ditt kök är bara så vackert så man dör en smula! Du kan tro att jag tankar inspiration och intryck nu när vi bygger vårt eget kök!
    Och den blå stylingen nedan, wow! Kan jag få bo på din glasveranda?
    Ha det gott,
    Eija

    SvaraRadera
  6. Så underbara äpplekvistar..så fint att ha dom i emaljkannan !! Du dom konsollerna blev ju helt rätt till hyllorna..det vill jag oxå !!

    Kram anette

    SvaraRadera
  7. Väldigt harmoniskt i ditt kök. Så charmigt och hemtrevligt. Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Ohhh så fint, jag njuter varje gång du visar bilder från ert kök !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  9. Väldigt fina hyllor till ett mycket smakfullt kök!

    Ha en bra dag önskar Nette

    SvaraRadera
  10. Så jäkla snyggt det blir! :) Många fina saker på hyllorna ser jag.

    Ha det gott!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  11. Vilket underbart kök! Kram Knorkan

    SvaraRadera
  12. Hejsan Sandra!
    Äntligen kommer jag in till dig. Har haft strul med din blogg en längre tid.
    Sååå himla fint ni gjort i uterummet, förstår att du blir sugen på blått.
    Härligt på dina hyllor i köket oxå och första bilden med äppelblommen är bedårande.
    Ha de gott och njut av försommaren.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  13. Så genomtänkt, så fint så Sandra:))
    Love it!!! Bänkskivorna skulle jag vilja kopiera:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Du har så fint i ditt kök Sandra! Snyggt med de gamla planken som hyllplan, o allt fint du har där!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra!

    Såå fint det blir - och är!
    Härligt att få lite inspirationsbilder.

    Vi är mitt i en köksrenovering själva just nu, luckorna är på ommålning så vi har det lucklöst. En del av väggen är bortriven, vi har ingen köksfläkt och det känns bara stökigt och oinspirerande..

    Ha en din dag!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  16. Så härliga köksbilder, så fint ni har fått det!
    Handfatskonsolerna tycker jag är såå snygga, en liten detalj men den gör mycket!

    SvaraRadera
  17. Vilket underbart kök!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  18. Bara så otroligt vackert.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  19. Tänk, att få följa en hel köksrenovering - det är ju fantastiskt bara det!
    Så Glamour, släng dej i väggen!:)
    Du sååå fint och personligt kök och är alltid lika inspirerande att titta in där! I mina ögon ser det ju helt klart ut, men väntar med spänning på det som återstår!
    Ha en fin tisdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  20. Riktigt snyggt och det är så roligt att få följa din köksrenovering!

    Njut av dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  21. Ser jättefint ut!!
    Läckert med färgklickarna i form av burkarna också.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  22. Det ble kjempefint!
    Flotte bilder! Ha en fin dag!
    klem Hege

    SvaraRadera
  23. Hej Sandra!
    Gillar verkligen din köksföljetong.
    (Gillar Glamour också:)
    Önskar dej en härlig dag.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  24. Vad snyggt! Älskar konsollerna :)
    Ha en fin dag! //Elin

    SvaraRadera
  25. Det finaste köket jag vet :)
    Super snyggt verkligen!
    Har varit kul att följa hela renoveringen!
    Ha en skön tisdag!
    Kram amelie

    SvaraRadera
  26. kanon..helt fantastiskt och personligt;)) och massor av charm;)

    här kommer du att trolla fram magnifika maträtter;))

    Vidaplanteringspausekram

    SvaraRadera
  27. Ditt kök blir sååå fint!! Verkligen!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  28. Såå fint kök ni har!! Förstår att det ligger många tankar och planer bakom och ni har verkligen fått till det! Såg inlägget från två stolar, mysigt, det är verkligen en affär som jag gillar! Kanske bor vi i närheten av varandra:) Har nyligen startat en blogg i all enkelhet, du är välkommen att kika in! Ha en fortsatt go vecka! Kram Camilla

    SvaraRadera
  29. Härliga härliga köksbilder, sååå inspirerande!! Bättre än Glamor *LER*
    Kram A

    SvaraRadera
  30. Sandra, det kök är bara så fantastiskt!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  31. I really like your kitchen darling......love from me....xxx..

    SvaraRadera
  32. Gillar ditt kök skarpt!
    Så himla personligt och härligt charmigt.
    Mitt känns med en gång rätt trist...

    Kram Anna

    SvaraRadera
  33. Så härligt det ser ut, Sandra!
    Ser så många saker där på hyllorna som jag gillar, och era lösningar för både skåp, hyllor, köksö och vask är bara sååå snygga!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  34. Vad säger man? Kan inte uttrycka i ord denna köksrenovering är ju bara så ...åh....
    Inte bara den,badrummet ja hela bloggen innehåller massor av charm och inspiration!
    Varma kramar
    Mari-Ann

    SvaraRadera
  35. Jag har sagt det förut och jag säger det igen....erat kök är helt fantastiskt fint =)

    hoppas du haft en skön dag i det härliga vädret.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  36. Så himla snyggt det blir!! Gissa vad vi håller på med nu.. Renoverar vårt kök, knackar tegelvägg för tillfället! :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  37. Härliga två inlägg med färger! Det förra med alla blå, lila och turkosa inslag och det här med grönt och turkos. Ditt kök både rofyllt men ändå spännande och intressant, ett högst personligt kök!
    Vill gärna ser mer,
    /Cia

    SvaraRadera
  38. Så otroligt vackert det blev med hyllorna!!! det ser lite ut som ett vackert gammalt franskt lantkök, fast nytt... :) Och bara ert!
    Kram malin

    SvaraRadera
  39. Så otroligt snyggt!!!
    Älskar ditt kök, det är sååå personligt och vackert... :))

    Kram Tina

    SvaraRadera
  40. Åh så fint, härligt kök!

    SvaraRadera
  41. Absolutely amazing kitchen!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra