20 maj 2012

Hägg i damejeanne

Söndag och här hemma väntar en dag med lite fix och trix, min vän Anna E kommer till mig och vi ska styla något fint till bloggen min.
Vad det blev får ni se i veckan.

Jag älskar glas och har gjort väldigt länge och blev väldigt glad när jag fick tag på 3 st damejeanne, tusen tack Nina..
Jag hade en för något år sedan men vart den har tagit vägen är mig ett mysterium så jag blev så glad när jag fann nya.
Nu är jag på jakt efter en grön.
Vackert när allt börjar blomma tog in några häggkvistar.
Ha en fin söndag!
kram
sandra

24 kommentarer :

  1. Thank you. can not not write about these photographs, they are enjoyable to the eye. complete equilibrium.

    SvaraRadera
  2. Så ljuvligt fint. Nej, jag vet inte hur det stavas men vackra är dom. En grön har jag nog aldrig sett.
    Sköna söndag på dig
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Jag håller med ,visst är dessa glasflaskor hur fina som helst. Såg en fin stor grön på en loppis för ett tag sedan och ångrade att jag inte köpte den, nästa gång var den ju såld förstås. Så arg man blir på sig själv liksom ;). Ha en super fin Söndag. Ska strax åka och jobba.
    Kramar Liselott.

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Gillar verkligen det rutiga golvet, härligt!

    Önskar dig också en skön söndag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja en glasflaska och en kvist så är det klart;) Underbar snyggt! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar med dessa glasflaskor, så fina.. Och jag tror de har den konstiga stavningen "damejeanne" =)
    Men stavningen spelar ju mindre roll bara den är snygg och det är den ju =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Spännande med det ni ska styla och fota, ni kommer få roligt.
    Superfin damejeanne, och häggen blev vackert i.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Blommor är alltid fina! Och så butelj som är så ståtlig blir man ju glad av ;) (jag har inte platsen för så stora grejer hihi)
    Ha det fint!
    Kram/Olg@

    SvaraRadera
  9. Ja, tänk att bara kunna gå ut och plocka blommorna man vill ha! Det är verkligen otroligt vackert nu med hägg och syrénerna som väntar!

    Så fint du har arrangerat häggblommorna!
    Önskar dej en fin fortsättning på helgen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Det är verkligen underbart att kunna plocka in blommor utifrån igen! Så vackert med den stora glas... vad hette det...damejeanne! :)
    ha en riktigt bra dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Jag älskar också glas och har några stora i olika färger. Men häggen den får stanna utomhus, atjoo prosit..

    kram

    SvaraRadera
  12. Milyen gyönyörűséges palack.

    SvaraRadera
  13. Din veranda jättefin! Jag ser så mycket fint och du har fått till det så bra och det ser trivsamt ut.
    Damejeanner har jag samlat på några år och tycker de är så fina att ha ute i trädgården. Vackert tillsammans med häggkvistar!
    Nyfiken på vad ni ska styla? Jaa!
    Ha en fin söndag!
    /Cia

    SvaraRadera
  14. Jättefint och hägg som doftar så gott. Du får ha en fin dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  15. Så spännande med stylingen..blir roligt att se sen. Jag tycker oxå att dom där flaskorna är fina...fick tag på en megastor för ett tag sedan..30kr!

    Kram anette

    SvaraRadera
  16. Älskar oxå de där damejeannerna, men har tyvärr begränsat med plats...
    Annars skulle jag ha några oxå.. hihi
    En grön blir supersnyggt hos dig! :)

    ha en underbar söndag
    Kram Tina

    SvaraRadera
  17. åh så otroligt fint.
    Ha en fin dag!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Så vackert! Hoppas ni har en fin söndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Så vackert vännen !
    Kram Karina

    SvaraRadera
  20. Visst är det härligt att kunna plocka in en bit av den vackra naturen! Glas gör det ännu finare...kram A

    SvaraRadera
  21. Härliga bilder!
    Såg att det var knoppar i häggen här hemma också - så nu i veckan kan även jag plocka in några kvistar!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  22. Men du så fint, super! Ha det så bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  23. Underbara bilder:)) Ha en härlig start på veckan fina:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  24. Så fint! Köpte en liknande damejeanne idag på second hand, så glad, tots att det kanske inte vat nåt fyndpris:-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra