8 mars 2011

TISDAGSTEMA: GOLV

GOLV handlar det om idag hos FABRIKEN .
Jag älskar vackra golv och tycker det gör så mycket i inredningen vilket golv man har.
Här visar jag de golv jag själv älskar hos oss.
Längst upp till vänster är golvet som nu läggs i köket och ska snart slipas och behandlas.
Längst upp till höger är golvet som finns i vår entré
Längst ner till vänster är golvet uppe i vår hall, som låg under en heltäckningsmatta, målat med färgen Modern Vit.
Längst ner till vänster är golvet i badrummet svart vitt rutigt något man aldrig tröttnar på.

Tack söta för alla kommentarer ang skåpet så roligt att ni tycker om det.

Vet ni vad, denna veckan började i bättre än förra  
Vi ligger i magsjuka, nu får det snart vara nog.
FY vad trött jag är på alla sjukdomar.

Kram på ER
Sandra

18 kommentarer :

  1. Nämen, stackars er!
    Nu får ni bli friska snart, det här var inget vidare..
    Era golv är supersnygga, det svart/vita särskilt måste jag säga!!

    KRYA PÅ ER hela familjen,
    kramis Tina

    SvaraRadera
  2. men oj , har ni magsjuka nu :( ush o fy! det e inte skoj....Krya på er ordentligt nu!

    Fina golv du har! Jag vill med måla mina trägolv vita, har hela ovanvåningen full av "furu" golv :) hehe

    KRAM I MASSA!

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra - så fine gulve ;o)
    Jeg overvejer også lidt at male vores gulve på 1. salen hvide - men er lidt usikker på om jeg bliver glad for det ;o)
    Jeg kan se, at du også har malet hvidt gulv - så jeg vil da lige høre dig om du er glad for det ?
    Klem og rigtig god dag Tina

    SvaraRadera
  4. God morgon.
    Jätteläckra golv alla fyra.
    Fy för magsjuka....blä...
    Krya på er.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Snygga golv;o)

    Krya på Er!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra! Svart vit rutigt golv skulle jag vilja ha någonstans, det är sååå snyggt!! Och vita trägolv....ohhhh ljuvligt ljuvligt :-)) Kram P

    SvaraRadera
  7. Glömde ju...Krya på er nu. //Paula

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra,

    Hoppas Ni blir friska snart...
    tråkigt och speciellt magsjuka är
    inge vidare..

    Så fint du har gjort till dagens tema,och era golv är så fina! Köksgolvet kommer att bli kanon fint...

    Krya på Er

    kram/
    Smulan

    SvaraRadera
  9. Vacker sammansättning på dina golv!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  10. Åh, så vackra golv du visar! Både klinkers och gammalt trä är sååå vackert!

    Skåpet i förra inlägget är verkigen suuuuper!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Fantastiska golv som får mig att bli avundsjuk...på riktigt=))Ha en fin kväll/Annica

    SvaraRadera
  12. så snygga golv du har :) älskar allihop

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra,
    Usch, magsjuka, era stackare! Hoppas ni kryar på er snart!

    Jättesnygga golv ni har:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Vilka fina golv ni har!! stackars er inte magsjuka oxå:( Jag vet precis hur det känns...det tar nån dag till sen är ni fit for fight;)

    Många krya på er kramar:)))

    kråke

    SvaraRadera
  15. Sabla kräksjuka, håller allt vad tygen håller att du ska slippa den!
    Min man gjorde det, konstigt för han 'städade' efter mig under hela tiden.
    Jag låg kvar inne på toan i ett dygn...så illa var det, men han klarade sig.

    Kramis o sov gott

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra