15 mars 2011

TISDAGSTEMA: BOKHYLLOR/BYRÅER


Nytt FABRIKStema och idag står Bokhyllor/Byråer på schemat.
Någon direkt bokhylla äger vi inte förrutom vår tallrikshylla med inredningsböcker som jag visade förra veckan.
Så jag tänkte ut något till dagens inlägg
Jag har tagit två st gamla trälådor och ställt på ett bord i hallen, den ena med inredningstidningar och den andra med gamla böcker.
Gamla plåtbokstäver finns att köpa i butiken, detta E:et har jag vänt på tyckte om färgen på baksidan.
De gamla stormlycktorna är loppisfynd

Plockade in lite syrenkvistar häromdagen och de har redan börjat slå ut.

Ha en toppen dag!
kram
sandra

27 kommentarer :

  1. God morgon Sandra!
    Jag har inte heller någon bokhylla men är väldigt sugen på att skaffa en. Pappa har en så snygg lagerhylla på logen som skulle passa så bra i mitt sovrum :).
    Tyvärr tycker även han att den är praktisk.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. JÄttesnyggt och kreativt!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. TJENA!!! så fint så ;) men du? photofoxar du bilderna innan du läger upp dom, har försökt lägga dom som du gör ibland , brevid men det går bara just ibland.... gahhh!!! blir kansig på datorn ibland.hahaaaa

    Det är så fint med kvistar, jag satte in vide häromdagen det e ju såååååå fint med, men syren e så tacksamt.

    ha en bra dag! Vill ses snart, säg till när du kan bara, jag e fri för det mesta.... kram

    SvaraRadera
  4. Riktigt,riktigt snyggt!
    Gillar när det blir alternativ till det vanliga=))
    Sen blev bokstaven en favorit!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Bokhylla a lá Sandra, blev så himla fint. Du är fiffig som kommer på så bra.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Rå fint Sandra... dett er deg 100 %... og jeg liker det veldig godt..

    klemmer 0))

    SvaraRadera
  7. Så läckert med lådorna som bokhyllor!
    Och fint med syrénkvistar. Jag har också satt i köket och de har t o m fått små blommor :o)
    Nu är väl ändå våren här.....

    Ha en skön tisdag!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  8. Hej vännen =)
    Hoppas att allt är bra med dig =)?
    Idag är jag inne hos dig och njuter av alla dina underbara bilder =)
    Du har ett fantastiskt hem KRAM TINA

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt! Gamla trälådor är bra och går och använda till mycket :)

    Ha en fin tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Blev ju riktigt bra, det där.
    Snyggt!!
    //Camilla

    SvaraRadera
  11. Sååå fint att ställa trälådor på högkant och anväda till förvaring....ser lite tufft ruffigt ut!!
    Ha en bra dag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  12. Hej på dig Sandra.
    Så fint du har det:)Så vackert med gamla lådor som förvaring.
    Gillar bokstaven:)

    ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  13. Ja, det är läckert minsann. Trälådor kan man ha till det mesta.
    Idag skiner solen här och det är helt underbart ute. ÄNTLIGEN griper vårkänslorna tag i mig riktigt ordentligt känner jag.
    Ha en bra dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  14. Hej Sandra,
    ..kul och läckert att stiga in här idag, och glad blir man av syrenkvistarna och inspirationen väcks till liv av dina fina kreationer. Så duktig du är och vackert du skapar omkring dig...
    jätte fint och jag gillar den lilla enkla detaljen där du svängt bokstaven...-charmigt!

    Ha en fin dag/

    kram

    Smulan

    SvaraRadera
  15. Vad snyggt Sandra!

    Ha en fortsatt bra tisdag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  16. snyggt sandra..men du må göra ngt åt den där tapeten..hihi..
    spännande me loppisen i hjo..har skrivit in den i almanackan o ska verkligen försöka komma då.. :)

    kramen på dig
    ..sofia

    SvaraRadera
  17. yes..lets do a skånetour!! :)
    ..kramis

    SvaraRadera
  18. inspirerande som alltid!
    kram Nanna

    SvaraRadera
  19. Å hur fint blev inte de DÄR rå! Mycke tjusigt. kram/Marie

    SvaraRadera
  20. vad fint! och vad kul att syrenkvistrana reagerade så positivt på inomhusklimatet, måste plocka ngr kvistar jag med! Så härligt!

    Kram p.

    SvaraRadera
  21. Vill ha allt på bilden!! Superduperfint och praktiskt:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  22. Fint! Läckert!
    Jag bara älskar din blogg! Dina ideér, din stil, dina lösningar! Ja allt......
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  23. Så snyggt med trälådorna. Sitter perfekt där på lilla bordet. Härlig färg på E'et, passar så fint inn.
    Trevlig kväll!
    /Annika

    SvaraRadera
  24. Smart att ha lådan som tidningsförvaring! Lägger till idén i "måste ha listan!"

    Kram Malin

    SvaraRadera
  25. Vilken bra idè med trälådorna. Har några som står ute i förrådet. Jag ska nog ta och hämta in dem.
    Kram Sonja

    SvaraRadera
  26. Gud så snygg bokstaven var på baksidan, och riktigt fint med lådorna som bokhyllor
    Ha en härlig helg
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra