25 januari 2007


Vitt, vitt, vitt...
Vitt är färgen som gäller hemma hos mig gärna i kombination med rosa (rosa kommer alltid in på något sätt).
Jag håller på att inreda min nya hall och vill gärna ha en stol där med överdrag som syns nedan. Visst är de vackra, hade tankar på att sy ett själv men har gett upp den tanken. Har inte tid...
Jag hittade nedan på
Pelargonium Lantlig Design&Inredning.

Vitt ljuvligt porslin finns oxå på Pelargonium Lantlig Design&Inredning , och den vita linneservetten så ljuvlig..

Ha en underbar dag!

Sandra








9 kommentarer :

  1. Pelargonium har verkligen många fina ting! Underbar dag till dig med :)

    SvaraRadera
  2. Stoltrekket og bildene var jo bare nyyyydelige. Utrolig mye fint i butikken der.

    SvaraRadera
  3. Härligt stolsöverdrag, är också svag för det vita....och beiga.
    Finns mycket snyggt på Pelargonium.

    SvaraRadera
  4. Oj, va fint stolsöverdrag! Tyget bakom stolen var väldigt fint också. Jag gillar oxå vitt, har inte så mycket vita väggar så jag försöker kompensera det med vita möbler och tyger istället.

    SvaraRadera
  5. Jättefint porslin!! Säger ja tack!

    SvaraRadera
  6. Ja, den butikken har det meste som gjelder.
    Stoltrekket var bare nydelig.Fint med sløyfer bakpå stolene.

    Slik hvitt porselen er bare min favoritt.
    Jeg samler på porselen fra Villa Collection.
    Dette kunne vært fra denne serien. Nesten samme mønster. Ønsker deg en fin fredag. Klem fra mag:o)

    SvaraRadera
  7. Nydelig servise og nydelig stol! Kommer til å bli fint med slike stoler på glassverandaen din!

    Ha en fin helg du også!

    SvaraRadera
  8. Super fint porslin. Jag måste ta mig ett besök.

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar blogg du har,jag har precis börjat med min blogg,dessutom är vitt och ljusrosa min favoritfärg också kika gärna in hos mej

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra