30 januari 2007

Romantiskt vitt...
White Sense hittade jag dessa underbara bilder, kunde nog kunna köpa allt till mitt sovrum...


Överkastet och sängkappa är något som jag saknar det får nog bli något som bilden ovan.


En lampskärm med monogram, kan det bli mer ljuvligt..


Något som saknas i hemmet är skåp, skulle vilja ha ett stort linneskåp i vitt.. Någongång i livet ska jag nog hitta något...

Älskar verkligen monogram.. På Stoff och Stil finns det att köpa monogram som man styrker på.

Detta lapptäcket fick vi i bröllopspresent,
Spets och snor letade efter ett rosa lapptäcke till sin dottersrum och ni har andra ideér gå in på hennes blogg..
Kram
Sandra







15 kommentarer :

  1. Vad fint det var med en lampskärm med monogram... & vad smart med monogram som man bara stryker på! Tack för detta ljuvlig tips :)

    SvaraRadera
  2. Verkligt vackra bilder! Berättade för min mamma igår att jag tänker mig ett vitt kök och hennes svar va att det blir väl kalt och stelt. Men det går ju att göra så mycket fint med olika vita nyanser...

    SvaraRadera
  3. Verkligt vackra bilder! Berättade för min mamma igår att jag tänker mig ett vitt kök och hennes svar va att det blir väl kalt och stelt. Men det går ju att göra så mycket fint med olika vita nyanser...

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt hemma: Varsågod, det är finns inte med på hemsidan men beställ deras katalog så är det där. De har verkligen underbara tyger och billiga..
    Nettan:Ett fint kök kommer bli så fint.. Har själv ett vitt kök;)

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj, vilka underbara bilder! *njuter* :) Jag skulle också behöva lite mer förvaring hemma. Härligt med gamlamöblerinspiration! Nu vill jag på loppis! Ha en bra kväll! Kram

    jennyshemochharmoni.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Underbara insperations bilder, så vackert!

    SvaraRadera
  7. Jag har faktiskt en sån lampskärm och älskar den! Jag har även en linneduk med vitt monogram. Håller med, Monogram är jätte fint!

    SvaraRadera
  8. Gud så fint! Det var som en dröm i rosa... Hör av dig om du ska sälja :-) Fast är det bröllopspresent kanske det inte är så lämpligt...hihi

    SvaraRadera
  9. Lampeskjerm med monogra er bare lekkert... Det står høyt på ønskelisten min.

    Så flott teppe dere fikk til bryllupet deres.
    Har et slik men man kan aldri få for mange av disse.
    Ønsker deg en herlig onsdag. Klem:O)

    SvaraRadera
  10. Jenny: Visst är det underbara bilder..Jag är oxå galen i gamla möbler, ska på loppis idag:)
    Lina: Visst är det fint med monogram.
    den inred.: visst är det underbart, tyvärr inte till salu;)
    elin: Önskar dig oxå en härlig onsdag.. Håller med man kan inte får nog av lapptäcke..

    SvaraRadera
  11. Oj, så otroligt vackert! Jag skulle oxå vilja ha allt på bilderna. Älskar oxå monogram!...vill ha...

    SvaraRadera
  12. Så flotte ting du viser fram! Sengeteppet dere fikk til bryllupet var nydelig!!

    SvaraRadera
  13. Monogram och lappöverkast,så romantiskt!Ljuvligt!

    SvaraRadera
  14. Mitt livs projekt är också att skaffa mig en stor fransk armoir. I den skulle man ha allt sitt säng-linne.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra