7 januari 2007

Ljuslykta...
Är det något som jag har massvis av hemma och inte kan få nog av är ljuslyktor.. Tycker att de är vackra och ger ett underbart ljus..
Jag har fått och köpt 3 nya lyktor i julhelgen..

Jag såg denna vita underbara lyktan hos "Lovisa i Lund" och jag fick den av min svägerska i födelsedagspresent.. Älskar den.

Lyktan har jag köpt på "Margaretas" i Hovmantorp och stativet är en golvlampa som jag har hittat på en loppis..

Denna underbara golvlykta har jag oxå köpt hos "Margaretas" i Hovmantorp och det var kärlek vid första ögonkastet:)


Kram Sandra

10 kommentarer :

  1. Kjære Sandra

    Takk for hyggelig hilsen på siden min. Så masse flott du har lagt inn siden sist jeg var her...hmmm! De lyktene er jeg også avhengig av. Det var jo så smart å bruke en gammel lampe fot da, skikkelig stilig ble det:))

    Ønsker deg en god uke, klem

    SvaraRadera
  2. Du er heldig som har en glassveranda, det er mitt store ønske å få. Må være herlig. Så fine lyslykter du har. Jeg har en stor i sink, den står i et vindu, liker den veldig godt.

    SvaraRadera
  3. Margaretas i Hovmantorp låter intressant..... Jätte fina lyktor!
    lina.tradgardsblogg.se

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om också lyktor, men konstigt nog har jag inte så många här hemma... det måste det bli ändring på känner jag nu efter att ha fått sett dina fina lyktor :)

    SvaraRadera
  5. Kjempe flotte lykter!! Flotte både inne og ute disse!

    SvaraRadera
  6. Nydelige lykter du har da. Den nederste var herlig, og den i midten med lampefot var en kjempeide! Flotte var de alle sammen.

    Og så har du glassveranda også. Der er noe jeg virkelig ønsker meg, og er faktisk noe vi har "på tegnebrettet". Men når det blir, er ikke godt å si. Artig å lese om dine prosjekter, og gleder meg til oppdateringer.

    SvaraRadera
  7. Kan bara hålla med. Jättefina lyktor!!! Hoppas att du visar bilder på ditt färdiga pysselrum sedan och verandan så klart.

    SvaraRadera
  8. Åh brukar du också hänga på Margaretas! Det finns så mycket fint där! :) Håller med ang. fraktpriser från Danmark. :( Man får sambeställa!

    SvaraRadera
  9. Tack för titten på ditt urtjusiga badrum. Hela dit hem verkar helt fantastiskt förresten. Jag är super avis.

    SvaraRadera
  10. Ljuslyktor kan man nog inte få för många ut av....Det är precis som du säger, det blir underbart sken av dem. Har tittat in här hos dig flera gånger och jag gillar verkligen det jag ser.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra