1 januari 2007

God fortsättning...

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar jul och en härlig nyårsafton. Själv har jag haft fullt upp, men har hunnit ta det lite lungt oxå.
Jag fyllde 30 år den 27 december så det har varit fest, fest.. Fast på min stora dag var jag i Moheda på loppis och shoppade loss, hittade en massa mysigt. Sedan åkte vi vidare till Margaretas som ligger Hovmantorp. Absolut värt ett besök om man har vägarna förbi.

På julafton var vi hemma oss och jag gjorde följande dukning, tycker det är så roligt att fixa med dukningar..
Det blev ett rött tema...


På nyår blev det vitt, vitt och silver.







Jag önskar er alla ett lyckligt 2007...

Kram
Sandra





12 kommentarer :

  1. GRATTIS MED 30 ÅR!
    Så flotte festbord du laget.
    Liker også godt å stelle til fest. Tok bilde av julaftens bord. Skal legge det ut på bloggen en av de nærmeste dagene. Håper du hadde det fint i går. Ha en fin dag videre. Klem fra Elin:o)

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina dukningar & ett stort grattis i efterskott :)

    SvaraRadera
  3. Grattis med vel overstått 30 års dag. Det var to vakre dukningar, det er så skjønt med hvitt og silver. Ønsker deg et strålande år 2007. Kram.

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Vilka fina dukningar! Blev lite nyfiken på var du hittat ljustakarna som du fäst i tallrikarna och var du köpt de fina tallrikarna!!lina.tradgardsblogg.se

    SvaraRadera
  5. Gratulerer med dagen som var i jula. Så flott bord du har pyntet. Det var virkelig fint med de grandekorajonene.

    SvaraRadera
  6. Nydelige bord!!

    Godt Nytt år til deg også, og gratulerer med overstått bursdag!

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra dukningar du gjort, verkligen fina.
    God fortsättning & och grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  8. elin: Tackar. Vad kul att du tyckte om det. min favorit är nyårsbordet..
    Ljuvligt hemma: Tackar så mycket..
    Kreoline: Visst är det underbart med vitt och silver.. Tackar, ett härligt 2007 till dig oxå..
    Lina: Tackar, tallrikarna har jag köpt för 10 kr på GEKÅS i Ullared och de små ljusen har jag hittat på Loppisar.
    Tonje: Tack detsamma. Nyår var en underbar dag men dagen efter låg jag i migrän.. Inte baksmällar med alla spänningar har släppt.
    Hulda: Tackar så mycket vad kul att du tyckte om dem.
    Karna:Detsamma till dig.
    i min vakra värld: Tackar så supermycket och ett härligt år till dig med..

    TACK ALLIHOPA FÖR ALLA SÖTA KOMMENTARER, DET ÄR SÅ ROLIGT ATT NI TYCKER OM DET. DET DRIVER ÄN TILL ATT GÖRA MER

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott!! Jättefina dukningar! Kul att du fotade ur samma vinkel :)

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  10. Lisen:tackar så mycket.. önskar dig oxå en underbart 2007

    SvaraRadera
  11. hej sandra, super fint

    SvaraRadera
  12. Super fina dukningar, jag gissar att gästerna blev imponerade. Dukningar är så tacksamt att vara kreativ med. Grattis i efterskott.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra