16 juli 2010

Lite loppisfynd...

Nu är det verkligen semester, man har kommit ner i varv.
Inga måsten bara ta dagen som den kommer.
Vi har spenderat härliga dagar i Halmstad varit nere vid stranden, läst böcker och hunnit med lite loppis också.
Idag visar jag några av mina fynd..
Blev speciellt glad för skolästerna, letat efter just sådana..



Idag fyller min kära man år, så det blir lite födelsedagsfirande...
Hoppas ni alla har en riktigt härligt sommar och TAcK TACK för alla söta kommentarer.
Jag har bara tillgång till internet då och då så jag kikar in och läser...

KRam 
Sandra

13 kommentarer :

  1. Hej hej!!

    Vilka fina fynd du har gjort - kul!!!
    O vilken fin stege som du kommit över och har i badrummet - det blev så himla fint!!

    Ha en bra dag!

    Kram gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra! Jättefina fynd du gjort, Skolästerna är jättecharmiga. Ha det gott på din semester, min börjar i eftermiddag :-) Stor kram Paula

    SvaraRadera
  3. bara jag igen, glömde ju...grattis till maken din som fyller år idag :-))

    SvaraRadera
  4. Godmorgon gumman!!
    Gratta mannen från mig!!

    Fin fina fynd..Korgen stor gillar jag..

    Kul att du hittade läster..
    kram Anna

    SvaraRadera
  5. Nämen vilka härliga fynd du har gjort !! Allt var ju sånt som jag vill ha också..
    Ha nu en fin helg med tårta o allt !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  6. OH, what wonderful things you found!
    Have a nice weekend,
    Yvonne

    SvaraRadera
  7. Hej
    Helt underbart fina loppis fynd.
    kram o trevlig helg.
    ninni

    SvaraRadera
  8. Ååh resväskan är supersnygg, och vill du ha små söta skoläster i storlek 24 så finns det i vår webb-butik nu.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  9. Oj, märker att jag varit lite off vad gäller bloggbesök för jisses vad mycket fint du visar i dina senaste inlägg. Vilka fynd du har gjort och du visar så fina inredningsbilder. Stegen i badrummet är underbar.

    Önskar dig en fortsatt avkopplande semester!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  10. Hej Sandra.

    Vilka fättefina fynd du gjort:)Bara massa saker som man själv gärna vill hitta oxå.

    Hoppas du har en härlig semester.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Låter som sköna dagar!
    Igår var det loppisrace här med! Hittade massor av fint..Då känner man sig så nöjd och glad!

    Fortsätt njuta av sommaren!

    Kraam mariette

    SvaraRadera
  12. En för mig ny blogg och glädjen blev stor när jag hos dig fann så mycket inspiration. Här kommer jag fortsätta kika in då & då =D
    Milla

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra