19 juli 2010

Atmosphere Antik i Halmstad

När jag är i Halmstad brukar jag kika in i butiken Atmosphere Antik
Här inne hittar man en massa underbara, vackra gamla saker.
Man kan gå länge och bara njuta av alla fina ting.
Absolut värt ett besök om ni är i Halmstad kolla in på länken ovan för att få mer info.


Hoppas ni alla har det fint i sommarvärmen, själv är vi hemma en sväng för att tvätta och småfixa lite.
Tack för era fina kommentarer, själv smyger jag mest runt och kollar vad ni har för er.

Ha en ljuvlig start på veckan!
Kram
sandra

23 kommentarer :

  1. Vilka loppisfynd du gjort!
    Och vilken butik...
    Går det att ta sig tomhänt därifrån??
    Såg ju ut att finnas hur mycket fint som helst!

    Hoppas att du får en fortsatt härlig semester=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. oooh vilken butik. Livsfarligt & gå in där misstänker jag =)

    ha det gott i solen. Kram Pirre

    SvaraRadera
  3. Åhhhh vilken fin butik..dit skulle jag vilja åka..himmel alltså, finns ju massor där på bilderna som jag vill ha !!!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Godmorgon.
    Här har du en till som varit hemma och tvättat och klippt gräs. Idag åker vi tillbaka upp till sjön. Jättefin butik där i Halmstad, ser redan på utsidan att det blir fynd gjorda. Vilket ställe du hittat, gissar att du kan gå där länge och kolla.
    Ha en bra fortsatt semester
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. mmmm ser kul ut, vi ska precis i väg på en liten tripp, för se om vi kommer till Halmstad....
    Tack för tipset!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej goa Sandra!

    Oj finns det en till Atmosphere Antik (fast Ingrid stavar väl antik annorlunda, plus att det öven heter unique tror jag).

    Butiken ser hursomhelst alldeles underbar ut!!!

    Är i Halmstad då och då men har helt missat denna butik. Tack för tipset!

    Kram och ha en jättefin vecka!
    Mia

    SvaraRadera
  7. Men Gud så mysigt det ser ut! Jag har faktiskt inte varit där sen de bytte lokal... Måste absolut ta en tur dit nästa gång jag är i stan!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  8. Butiken ser ju helt ljuvlig ut, där inne kan man nog gå i flera timmar :-) Ser tusen saker jag skulle kunna ta med hem :-))Tack för tipset, ifall man åker till Halmstad i sommar, alltid bra att veta var guldkornen finns. Stor kram Paula

    SvaraRadera
  9. Oj, oj, oj vilken butik du har hittat...
    Den ser underbar ut men jag befarar att det kostar lite att ta sig därifrån...kassarna blir nog fulla, ser massa jag skulle vilja ha!
    Får nog försöka få in en sväng till Halmstad i sommar.

    Hoppas du får en härlig vecka, kramar Maria!

    SvaraRadera
  10. Den butiken ser verkligen lovande ut! Oj, så många fina saker!
    Lisa

    SvaraRadera
  11. ååå så nydelig en butikk.der kunne jeg ha gått rundt i timesvis.
    ønsker deg fortsatt fine sommer dager.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  12. Tack för tipset Sandra ! Ser ut att vara en butik helt i min smak !! Ha en fortsatt skön semester ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  13. Tack för fin inspiration!=) Ska till Halmstad nästa vecka så jag ska absolut gå hit!!=) Underbara bilder;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  14. Wow vilken härlig butik där skulle jag gärna vilja gå runt och shoppa ser urtrevligt ut, tyvärr lite för långt från mig.
    Härliga loppisfynd i förra inlägget.
    Ha en fortsatt fin sommar!
    Kram lena

    SvaraRadera
  15. Åååh så roligt!!!Rena rama godisbutiken!!!Men var gör man av allt till slut.Har ju bara 2 rum o kök och fördela allt på =)
    Men visst är det kul!!!
    Kram Kicki.

    SvaraRadera
  16. DEN FÅR JAG INTE GLÖMMA NÄSTA GÅNG JAG ÄR DÄR.. VILKET STÄLLE!
    TACK FÖR FINT TIPS!

    HA DET GOTT!

    KRAM

    SvaraRadera
  17. Oj vilken butik alltså, den ska jag absolut kolla in nästa gång jag är i Halmstad...risk för att man blir luspank hihi.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  18. Åh vilket bra tips. Ser ut att vara en helt underbar butik! Får jag ta och besöka så snart jag bara kan!
    Kram Amelie

    SvaraRadera
  19. Å jösses vilken underbar butik!

    kram Mia

    SvaraRadera
  20. Herregud, en sån butik som benen viker sig under en....

    SvaraRadera
  21. Oi ja, her så det ut til å være mange skatter. Og jammen er det liten skatt av en blogg du også har syns jeg. Masse inspirerende å se!
    Takk for titten igjen!

    Hilsen Liv ;O)

    SvaraRadera
  22. Wow vilket ställe! Brukar besöka hennes stånd när det är Antikmässa i stan men har aldrig varit i butiken. Den verkar underbar!!

    Jenny

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Men vilka fynd du har loppat igen!!!! Jag är så sugen på en resa åt det hållet;o) Vilken butik, man vill ju ha allt på bilderna.....

    Kram malin

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra