18 juni 2010

Sista delen...

Nu kommer sista delen i min följetong.
Våran glasveranda.
Bordet kommer från den "berömda ladan" och är så där perfekt slitet.
Var på jakt efter två korgstolar hit och det är rätt roligt hur jag fick tag på dem.
Den ena hade grannen med sig och tänkte sälja på våran loppis, den hann inte dit utan jag tog den direkt.
Den andra skulle våran andra granne slänga på tippen, vilken tur att jag fick syn på den innan den hamnade där.
Ibland finns fynden närmare än vad man tror...
Om ni kom ihåg fanns det här skåpet i vårat vardagsrum tills det fick göra plats åt mitt postfackskåp.
Det hamnade här ute och tycker det gjorde sig så bra.
Jag har fyllt det med massa kära ting.
Är i Halmstad och bara njuter.
Hemfärd imorgon och sedan får man sätta sig framför tv n och kolla på bröllop.
Vad ska ni hitta på?
KRam 
och en skön helg till er alla!
Sandra

21 kommentarer :

  1. Det blir bröllopstittande för mig också!
    Så fina saker du har, jag blir alldeles mållös. Gillar dina möbler mycket, så snyggt bordet är och soffan ja alltihop.
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. god morgen Sandra.
    såå vakkert hos deg i din glassveranda,jeg bare nyter dine vakre bilder,at det går an å ha det sånn,det må være en drøm å bo der i ditt hus,
    ønsker deg en herlig fredag Sandra,
    håper du har soliga dager,
    ja i morra skal jeg å se bryllup på tv,så skjønt det blir,å lille Ingrid Aleandra skal få lov å være blomsterpike,hun er vår lille prinsesse.
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. heeej
    Jag missade ditt medelande=((( Vad gulligt av er att ni tänkte på mig att lämna lampan..kraaaam (Sååå fin veranda ni har!!!)

    SvaraRadera
  4. Jag bara sitter och dreglar Sandra, så vackert!
    Så om jag ska välja bröllop eller din veranda, är valet lätt = Din vernada!
    Fast mysigast hade kanske varit att sitta på din veranda o titta på bröllopet..:)

    Puss o go´helg till dig sötis...

    SvaraRadera
  5. ...veranda förstås..:)

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken underbar veranda du har! Det är en dröm för mej, att ha en sådan!
    Vilken härig sommarstämning dessutom!
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Hej
    Du har så fint på din fina veranda,nog det finaste jag sett på länge!!
    kram o ha en fin helg.
    ninni

    SvaraRadera
  8. Mmmmm!
    Att jag gillar din veranda det har jag ju berättat flera gånger.
    Du tror väl att jag är en riktig toka snart!

    Nu har mina grisalampor kommit!
    Jag är kär förstås=))

    Ha en fin helg/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Kul att min korgstol äntligen hittade hem! :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hej,
    här i Stockholm så är det fullkomligt kaos! Hela stan är avspärrad, helikoptrarna snurrar o luften och korteger går hit och dit!

    Så vi flyr till landet i morgon, bjudna på hör och häpna kräftor!

    Ha det gott, Kram Monica

    SvaraRadera
  11. Åååå vad säger man!!!! Så himla fint, med massa mysiga saker o möbler... Å vad du måste trivas där.
    Ha en fin helg...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  12. Oj Sandra, så fina bilder du visar!
    Det verkar otroligt mysigt där ute på din glasveranda....den som ändå hade en veranda...suck! Får nöja mig med att sukta över dina bilder i stället...tack för att du delar med dig!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  13. Hej Sandra! Förstår inte hur man kan ha sådan tur att bara hitta en lada med så underbara möbler! och hela ditt hem är så underbart! Du är en stor inspirationskälla för mig!
    Önskar dig en jätteskön helg! Kram Amelie

    SvaraRadera
  14. Nämen ååååå vilken underbar glasveranda ni har! Å så fint du har inrett den.

    Kram Linda (jolins inredning)

    SvaraRadera
  15. Hej!!
    Din veranda är en ren önskedröm av vackra pinaler Sandra!! Ljuvligt!!
    Hur kan man ens tänka på att köra en korgstol på tippen...Vi är verkligen olika;o)

    Imorgon "går" vi på bröllop!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  16. Vad mycket snyggt att titta på, du kan verkligen få till vackra stilleben!!! Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  17. Åååh vad fint, jag blir så sugen på att gå på loppis när jag ser alla charmiga och bedårande gamla ting!

    Bröllopet vill jag självklart se :)
    Kanske blir det en loppistur om jag lyckas övertala min Käre man att följa med...

    Kramar LInda

    SvaraRadera
  18. Vilken tur du har som har två grannar som samtidigt tröttnat på sina korgstolar. Så fint dom passar på din fina veranda.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  19. Hej hej!!

    Det är ju bara sååååå himla fint och mysigt i din glasveranda. Härliga gamla saker!!!

    Ha en bra dag!!

    Kram gunilla

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra!

    Oj, så mycket fint! Har varit på semester och missat en del ser jag! men den som väntar på något gott....!!=)))

    Så himla fint du gjort på verandan, ser underbart ut!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  21. Ohhh Sandra så vackert i din glasveranda. Ett sånt rum skulle jag mer än gärna ha också. Så himla fint du gjort där inne. Helt Lovely!!! Jag satt framför tv,n igår jag också och tittade på bröllopet. Hann precis hem till det som tur var :-) vi har varit utomlands en vecka. Ha en fin söndag. Kramis Paula

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra