28 juni 2010

ÖVERRASKNING!!

I torsdags eftermiddag när vi skulle bege oss ner till Halmstad var min kära man tvungen att åka in till Kvantum som hade en helt fullsmockad parkering.
Jag tänkte vad fanken ska vi göra där, varför just nu och med barn som precis hade somnat.
Lite smått irriterad var jag över detta tills jag fick veta varför vi behövde stanna just där och just nu..
Han hade beställt en Systemkamera och den hade kommit...
Jippiee, mitt dåliga humör svängde med en gång...
Vi har länge pratat om att beställa en, men den vi ville ha har inte funnits i lager..
Tala om att jag är glad.
Så roligt med en överraskning....
Nu gäller det bara att lära sig alla finesser med dem..
Här är lite bilder jag fotade när vi kom hem, mycket kvar att lära.
Midsommar helgen har varit helt fantastisk, vilket väder vi har haft.
Vi kom hem igår och är lite brunare än när man åkte ner i torsdags.
Hela helgen har vi umgåtts med vänner och familj, ätit, druckit gott. Njutit en massa.
Nu är det bara EN vecka kvar sedan har min man 6 veckors semester...
Så skönt det ska bli.

Nästa inlägg tänkte jag visa vad jag hittade på min lilla skattjakt.

Ha en härlig dag i solen!!!
kram Sandra

19 kommentarer :

  1. Vilken lycka Sandra...!! Jag bara älskar min Kamera..Men som sagt det tar tid att lära..Jag har mycket kvar!! Men oj vad kul det är att fotta!!!

    Låter som att ni har haft en underbar Midsommar!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  2. Wow vilken överraskning !!
    Fantastiska bilder oxå , men det har du alltid oavsett kamera !!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  3. Godmorgon vännen!
    Men va glad jag blir. jag vet ju hur du har längtat efter en kamera!!

    jättefina bilder!!

    Du, nu är hyllorna färdiga.
    Jag ska förbi morfar på torsdag kommer hem på söndag så efter söndag finns de här..
    Då har vi ju en ypperlig möjlighet att träffas..

    ha det så gott!!

    Kramelikram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad kul!! Är oxå sugen på en...
    Ljuvliga bilder, och vilken Midsommar!! Helt fantastisk;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men vad kul, kommer att bli så fina bilder nu. Men det är rätt lätt att krångla in sig när man börjar mecka med inställningarna. Men det går ju bra att köra med automatisk!
    Själv jobbar jag två veckro till sedan semester. Idag är jag dock ledig och ska gå ner till sjön med barnen.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vad kul.......Lycka till med fotandet :)
    Håkan

    SvaraRadera
  7. Ser bra ut tycker jag! Lyckliga du, vill också ha!
    Ha det gott i solen!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  8. Så härligt med en ny och bra kamera!
    Bilderna är verkligen underbara!
    Lycka till med nya kameran!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Åh vad avis jag blir nu...
    Önskar mig en systemkamera jag med, älskar att fota!
    Stor kram från grannen!

    SvaraRadera
  10. Hei vennen!

    For en herlig overraskelse!! Og for en god og snill mann du har! Jeg lengtet selv så lenge etter et bedre kamera så jeg skjønner godt hvor glad du må ha blitt. Dessuten blir det så mye morsommere og fotografere nå, det er som en helt ny verden åpner seg, den store linsen forstørrer på en måte alt det vakre du ser. Det blir moro!

    Håper du hadde en skjønn midtsommer helg. Her var det et lite kalas som jeg enda henter meg inn igjen etter, haha

    Ha en herlig dag!
    God klem Aina

    SvaraRadera
  11. Så spännande med en ny kamera och vilken överraskning.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  12. Hej Hopp!!

    Ja visst börjar de bli stora de små liven!!? =)
    Guud va roligt med en ny systemkamera!! Inte min grej bara att läsa instruktionsboken...ti-hi...Ställer den typ på autofokus hela tiden!! =)

    Jag har en cremefärgad fe tunika kvar om det kan passa damen för 150kr!! Annars är det slut på klädfronten!! Ha en underbar vecka!!

    kramar Malin ♥

    SvaraRadera
  13. Men, vad roligt med kameran Sandra! Vet ju att du så gärna har velat ha en, det kan man ju verkligen kalla överraskning!

    Ringer dig i eftermiddag efter jobbet! Ses imorgon!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Grattis till din kameralycka!
    Jättefina bilder har du tagit! Alltid lika roligt att exprementera med en ny kamera!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  15. Grattis till din nya kamera ! Du är ju redan duktig med den ! Vilken kamera köpte ni ? Jag köpte en systemkamera i vintras och jag håller fortfarande på att lär mig den . Så mkt finesser som man inte begriper sig på . Soliga kramar ! / Susanne ♥

    SvaraRadera
  16. Lyckans ost!
    Nu kan du ta ännu finare bilder.
    Du kommer snart att bli lika proffsig som många av våra bloggis vänner.

    För min del får jag hålla mig till en vanlig liten kamera, som jag dessutom glömde hos våra vänner, så nu kan jag inte plåta alls.

    Men en systemkamera i mina händer hade inte blivit någon hit! Jag är en fullkomligt dysteknisk tjej som aldrig skulle ha tålamod att lära mig alla inställningar etc.....

    Jag är glad för din skull för det måste verkligen vara toppen att ha en riktig kamera när man gillar att plåta.

    Plåta på!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  17. Men det var ju jättevackra bilder! Vad kul med en ny kamera!
    Ha de gott!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  18. Men vilka fina bilder!

    Bara älskar de två bilderna med lavendeln mot det gamla fönstret...


    Hoppas du har en skön sommar!
    Kram loella

    SvaraRadera
  19. Hej Sandra!
    Vilken fin överraskning!! Visst är det helt annorlunda med en systemkamera (även om jag fortfarande mest kör med "auto-knappen", är så oteknisk;)!

    Ha en fortsatt trevlig vecka i sommarvärmen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra