14 juni 2010

Loppistur....

Då var det måndag igen och man känner verkligen att helgerna springer iväg.
Särskilt när man hittar på en massa kul.
Igår kom Marie till mig för vi skulle ut på en liten loppistur.
Vi begav oss till Moheda för att besöka Östreängen och lite loppisar som ligger i närheten..
Oj oj oj vilka härliga fynd vi fick med oss hem, hela bilen var fullproppad.
Det blev även ett litet stopp i Öhr lantcafé.
Tack Marie för en helt underbar dag, så glad att jag har träffat dig.
Det är det roligaste med att blogga, alla härliga människor man möter.

Idag bjuder jag på en härligt somrig fruktsallad med jordgubbar, blåbär och persika och till detta en vaniljkesella..
Mumsfilibaba..

Ha en underbar start på veckan!
Kram
sandra

20 kommentarer :

  1. Ser gott ut ! Men .... jag var så nyfiken på dina loppisfynd ! Lova att visa ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Mmmm!Vad gott!

    Vilken loppisresa det lät som!
    Nu blev ju jag nyfiken=))
    Kan tänka mig att du fyndat!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej.. Så ni var där.. Åh, vad kul!! Jag hade små planer på att åka dit.. Tur jag ändrade mig.. Man måste ju ta tag i hemmet lite ibland med.. Man vill mycket nu tycker jag men hinner med lite.. Men snart har jag semester.. Om två veckor.. Jiihaa!!

    Ha en bra dag Sandra!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Guuud Sandra det ser underbart Gott ut!! MM....det vattnas i munnen..tihi...

    Östregård är ju bara så härligt..tihi.. Dock verkar det alltid va alldeles för mycket folk..men men..
    Ska bli spännande o se dina fynd när de hittat till sina platser..:)

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  5. Ser mumsigt ut!
    Blir så nyfiken på loppisfynden hoppas Du snart visar.
    Ha en fin dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Åhh vilken underbart rolig helg ni har haft..loppis, det är sååå kul det, roligt att få se era fynd sen..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ser underbart gott ut.Sommar!
    Många skriver så mycket om Moheda, blir så nyfiken på att åka dit någon gång. Hur ofta är det loppis där och var ligger denna underbara loppis?
    Har missat din vackra veranda. Vad duktig du är på att göra fint omkring dig. En sådan veranda skulle jag inte tacka nej till.
    Kram och ha en bra måndag!
    Raina

    SvaraRadera
  8. Kul dit skulle jag vilja åka någon gång. Har hört talas om det länge.
    Spännande och se vad ni hittade.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Men gud va gott OCH vackert! Fruktsallad är sällan snyggt, men denna var det, tack för fin inspiration! Mari.

    SvaraRadera
  10. god morgen til deg Sandra.
    ja tiden flyr fort,høres ut som en koselig helg,
    åå nydelig fruktsalat,tenkte å lage det i dag jeg,helt nydelige bilder som frister dette her.
    ønsker deg en herlig mandag.
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  11. Hej Sandra!
    Vad mysigt ni verkar ha haft det du o Marie!

    Vad gott det ser ut med fruktsallad:)
    (kikade lite extra på din fina måttkanna där i bakgrunden oxå,har själv en med 1000cc)

    Ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  12. nam, det ser kjempegodt ut!!

    gleder meg til å se loppe-funnene dine!

    nyt dagen

    klem beate

    SvaraRadera
  13. Mums!
    Nu ska man verkligen frossa i bär!

    Vad roligt det lät med helgens bravader! Visa snart vad du fann!

    Kraam mariette

    SvaraRadera
  14. Hej!!
    Kan tänka mig att bilen var fullproppad!! Så himla kul!!
    Vill se vad du fyndat!!!!

    Men vad det ser gott och nyttigt ut;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Ja o så roligt! Östregård är ett paradis och helt fantastikt kul!=)
    Underbar fruktsallad och lika underbara bilder!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  16. Mums så gott det ser ut! LÅter som en toppenhelg ni haft du och Marie! Nyfiken på dina fynd.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  17. jag ser gärna dina loppisfynd, är grymt nyfiken :)

    fruktsalladen såg jätte smarrig ut o vaniljkesella är otroligt gott
    ha en bra dag o vecka
    kram Åsa

    SvaraRadera
  18. Mmmm ja då slår jag väl mej ner då och hugger in !
    Underbart !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  19. Såg att du hade ringt, jag ringer dig imorgon eftermiddag.

    Kram Kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Visst är det härligt med alla loppisar i de småländska skogarna. Jag var på Östregård förra helgen och det var helt galet. Är man där när de öppnar får man uppleva en lätt hysterisk stämning! Ska bli roligt att se dina fynd.
    Salladen ser ljuvlig ut!
    Ellinor

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra