22 januari 2020

TYPISKT MIG

För några dagar sedan visade jag vår nya vedförvaring,  bokhyllor och krypa upp hörn.
Så när jag hade fotograferat dessa bilder, kröp jag upp i hörnet och drack det ljumna kaffet som jag hade fotat.
Kameran låg jämte mig så mitt i mitt ljumna kaffe plockade jag upp kameran och knäppte av dessa bilder, kan säga att kaffet var kallt när jag äntligen la ner kameran.

Sparat blommor från sommar och sensommaren som fått torka.

Vände på huvudet i min hörna och knäppte av två bilder till, jag var visst inte klar.
Dessutom var nu kaffet inte alls gott, så det var bara att hälla ut det.
Tyckte att det var ett fint ljus på stolen och tyget bakom.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra