17 december 2014

PEPPARKAKOR

Jag är ingen pepparkaksmänniska, ok mjukpepparkaka fungerar men annars är det inget jag längtar efter och speciellt inte köpta.
Jag kom ihåg när jag var liten så var jag och min bror och bakade hos vår gammelmoster och de pepparkakorna går ju inte jämföra med de i affären.
Så när jag själv fick barn bestämde jag mig för att göra egen pepparkaksdeg och i helgen var min bror och hans sambo här och vi bakade tjocka härliga pepparkakor som barnen älskar.
 
 
 
 
Här skiner äntligen solen och vi ska ut och hugga en julgran hos våra vänner.

Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. Visst är det en särskild känsla att göra egen deg och sedan baka pepparkakor så det doftar i hela huset. Fina bilder! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. thanks for the great pictures and inspirations, a nice evening wishes angie

    SvaraRadera
  3. Å de va så goda!! Ja er gammelmoster kunde baka♡♥ kramiz ingifta moster;-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra