10 december 2014

HYACINTER I GLASBURK

Brrr idag är det ruggigt värre, det blåser regnar och snöar om vartannat.
Har lilltjejen hemma idag hon har hostat hela natten så just nu är jag själv lagom seg.
Hyacinter är verkligen jul för mig och jag njuter verkligen av dess doft.
De finns lite utspridda här i huset bland annat här i köksfönstret.
Julstjärnan kommer från Konstsmide.
 
Placerat en multihyacint i en stor glasburk och lagt i mossa.
 
 
De gamla stjärnljusstakarna kommer fram varje jul och jag har köpt dem av min vän Marie
Vita Ranunkler.

Kram
Sandra

4 kommentarer :

  1. Wunderschöne Stimmung. Liebe Grüße Stephanie

    SvaraRadera
  2. Ja, ingen jul utan hyacinter! Att komma ner till köket på morgonen och känna doften av hyacinter är ljuvligt!
    Så fina dina stjärnljusstakar är!
    Kram
    Cathrine

    SvaraRadera
  3. hallo, sandra, danke für die tollen bilder und inspirationen, liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  4. Hej! Vad jätte fint att ha hyacinter i glas burk, ingen jul utan dom��

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra