15 december 2014

LJUS I VÅRT KÖK

God Måndag på Er.
Sitter här i ett tyst hus med massa tända ljus och njuter av en god frukost.
Visst ska ta tillvara på tillfällena när man inte behöver stressa iväg någonstans.
 Men om en liten stund ska jag iväg men det är bara roligheter då jag ska träffa mina vänner Anna, Anna och Carina.

 Vårt kök är som hos många husets hjärta, här spenderas den mesta tiden när vi är hemma.
Köket har fyllts med massa levande ljus och jag har samlat på mig udda stora ljusstakar som jag satt i en grupp och ställt på köpmansdisken.
 
Ett cederträ har jag velat ha i många år men det har aldrig blivit att jag har skaffat något.
Men i år slog jag till och köpte mitt från
Två Stolar i Gnosjö.
 
Årets dille är nog pressglas, har nog alltid tyckt det varit vackert men nu dyker det upp lite här och var.
Extra fint tycker jag det är att placera en hyacint i.

Önskar Er en fin start på veckan
!
Kram
Sandra

2 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra