9 december 2014

LÄRK OCH VED

En dag närmare jul och just nu känns livet bara bra, visst har man några få klappar till att fixa, göra julgodis, julkorv, hugga julgran osv.
Huset är färdigpyntat (måste dock lägga upp alla kartonger som står i hallen upp på vinden igen ).
och fram till jul få ni ser en vy.
Idag är det vår hall/vardagsrum där vi i början av året byggde en vedvägg som jag är grymt glad över, sålde mitt stora postfack skåp och satte bara några enkla hyllplan för att få mer rymd i rummet.
 
 
Lärk är en storfavorit hos mig den återkommer varje år och jag har tur att mannens kusin har ett gigantiskt lärkträd på sin tomt.
 
KRAM
SANDRA

1 kommentar :

  1. danke für die tollen inspirationen, eine schöne woche wünscht angie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra