29 september 2014

UPPHOTTAT BADRUM

God Måndag
Känner mig allmänt seg efter några få timmars sömn, både jag och Elora låg och hostade i kapp.

Denna delen av vårt badrum där köpmansdisken vanligtvis fungerar som skötbord, fick lite styling inför dessa bilder.
 
 
Köpmansdisken lyckades jag rädda från en gammal industrilokal, den är fylld med blöjor, kläder och lite annat smått och gott.
 
 
Detta stilleben finns kvar hela tiden och här har jag tagit fram det som används och några detaljer som bara är snygga.
Stenen hittade jag på en byggåtervinning.

Ta hand om Er!
KRam
Sandra


4 kommentarer :

  1. Så herlig! Nå fikk jeg mest lyst til å droppe hele tanken min med skap på badet, kanskje det er kjøpmansdisk som er tingen... :)

    Ønsker deg en finfin dag videre :)

    SvaraRadera
  2. cooool!!!!! ich mag auch die schwarz-weißen fliesen, lg angiie

    SvaraRadera
  3. Marzę o takim meblu. I pozytywnie zazdroszczę.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra