26 september 2014

TRODDE ALDRIG

 
Denna del av vardagsrummet gillar jag skarpt.
Den innehåller ett enkelt skåp som jag har tagit bort bakdelen och sedan målat svart.
Spegeln är en gammal fransk kaminspegel, urnan kommer från Lily&Oscar och i den en agave.
Den fulsnygga stolen är ett loppisfynd och statyn hittade min kära vän Carina i vår källare.
Min man köpte denna för många år sedan och den har sina speciella minnen, vad den kallas hoppa vi över här.
Ha ha ha
I alla fall har den huserat i källaren men Carina tyckte allt att den skulle komma upp till mannens stora glädje och jag får hålla med henne den passade perfekt i denna del.
Så här kombineras både 1800-tal med 40-tal och 70 tal.
 
Gillar som sagt stora gröna växter, detta är en monstera
 
Härligt med fredag och helgens planer blev ändrade så nu får man hitta på något annat...

Ha en GO fredag och helg!
Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. Hej Sandra! Älskar gubben - superfin! Vad roligt att du bloggar på förresten. Jag försöker så sakta komma igång igen efter uppehåll... några gånger. Tja, man får göra så gott man kan helt enkelt... :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra