20 februari 2014

VAD TYCKER NI?


TORSDAG
Vi har ändrat om en del i vårt pysselrum, som längre inte är något pysselrum utan ett lekrum och där jag bloggar.
Hade en stålbokhylla stående här inne ett tag, men det blev för rörigt så istället in med ett skåp som innan stod i vardagsrummet.
Passade utmärkt för pussel,  målaböcker, pärmar och böcker.

Nu behöver jag erat smakråd, ska skåpet bli svart, vitt eller mörkgrå??
Inte helt klart vad som  ska stå på skåpet men någon slags print ska hänga på väggen.
 
En liten tjej som snart bli 2 år här i mars..

Skriv gärna några ord till mig


KRam
Sandra
 

14 kommentarer :

  1. Skåpet är väldigt vackert som det är tycker jag, men ska du måla så röstar jag på matt antracitgrå =))

    Ska bli kul att se vad det blir!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Det besväret kan du bespara dig tycker jag. Skåpet, eller skänken som min farmor sa, är alldeles fantastiskt fint som det är! Börjar bli sååå trött på det svarta och gråa. Fram för ljust och fräscht hi, hi! Allvarligt talat svart och grått tynger en till själ och sinne. Den trenden känns redan lite passé som jag ser det....

    SvaraRadera
  3. Tycker att skåpet är helt fantastiskt fint som det är.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  4. Nu är ju jag så trög så klockorna stannar, jag har just
    börjat med lite mörkare saker. Men jag håller med dom
    som skrivit före här, skåpet gör sig bra i vitt.
    Och varför inte en poster med en gammal idol hängande
    över, det tipset fick jag hos en bloggerska idag.
    Och vilken liten söting som fick vara med på foto också.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  5. Hej sandra, jag skulle nog bara ' raspa av det' lite granna för att få det att se mer avslappnat, sen kan ju lilla prinsessan stå kvar där ;-) perfekt piff!!

    Hur du än gör blir det snyggt, du har det nog någonstans i bakhuvudet misstänkter jag/ kram på dig/ Mia

    SvaraRadera
  6. Inte måla mörkt, ha det som det är eller så måla vitt, kanske ljust grått för att jag gillar just den färgen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Du har fina bilder på din blogg! Jag röstar för att måla ljusare grått , alternativt behålla det som det är.
    Det kommer bli jättesnyggt med en plansch ovanför!
    Grattis till den lilla som fyller år.

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra.
    Va härligt med ett eget bloggrum :)
    Mitt kontor hemma är i o för sig mitt bloggrum också :)
    Jag tycker det är fint som det är, men grått är också vackert.
    Tänk att din lilla tjej snart blir 2 år... Jag kommer så väl ihåg när du släppte din hemlighet :)
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Skåpet tycker jag skulle bli fint i grått, den enda nackdelen är att de fina beslagen inte blir lika framträdande.
    Det ska bli spännande att se vad det blev sedan.
    Och lilla söta pluttan har blivit så stor!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Tycker det beror på vad du har för andra färger i rummet.....grått låter bra tycker jag....kanske för att jag har grått, turkost och rosa i mitt bloggrum...titta gärna in hos mej...jag har visat mitt bloggrum på bloggen i tidigare inlägg ;).....och för att jag gillar grått, hihi....det kommer ju mycket ljusa pasteller i vår också...tycker man blir glad av lite färger ;)).....allt ska inte bara vara vitt tycker jag iaf,.....själv har jag börjat gilla jordnära färger också...mycket brunt ;)......det blir nog bra hur du än gör ;)......kram från bia

    SvaraRadera
  11. Jag hade nog målat det i en matt antikvit färg! Och satsat på att det som ska stå på skåpet eller hänga ovanför går i mörka färger:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Hej

    jag tycker att det är fint som det är :) men om det ska målas är min favoritfärg antikgrå, allt passar till den färgen :) kul att se hur det blir.

    Ha det gott1
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  13. superläckert skåp och underbar liten prinsessa....;) jag skulle målat skåpet i färgen gråpäron...finns hos byggfabriken.com och så fin tycker jag;)
    tack för vackra sidor och härlig inspiration här inne hos dej;))

    Vidahittattussilagokram

    SvaraRadera
  14. Åh jag tycker det är fint som det är, men det är jag det:) Lycka till med färgvalet, det blir nog bra hur du än gör.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra