9 februari 2014

SÅ HÄR BLIR DET NOG...

SÖNDAG
Ja vad ska man säga om denna dag, trist väder, trist att inte kunna träffa någon och känner mig helt ur fokus.
Ja ja få ta tag i livet försöka göra det bästa av dagen.
Jag sålde det stora postfackskåpet och det försvann förra söndagen och istället har jag bara satt två vita hyllplan med konsoller från Jem och Fix.
Korgarna kommer också från Jem och Fix där i tänkte jag ha kuddar och filtar.
På hyllorna är detta första tanken, ska känna in mig och så vi se om det blir förändring eller inte.
Runda spegeln är ett loppisfynd.

KRAM
SANDRA

4 kommentarer :

  1. Så snyggt det blev!!!
    De mjuka "färgerna" är underbara :) Tack för all inspiration!
    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt. Gillar dom stora korgarna och kaktusen som bryter av så fint. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. vart har du köpt dödskallen ? har letat som en galning efter en men inte lyckats hitta någon =) superfint du har hemma btw !!! kram jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Tyvärr köpte jag den för många år sedan till en Halloween fest och sedan har jag spraylackat den vit..
      Tack söta du ♥

      Radera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra