2 maj 2013

STILLEBEN

STILLEBEN
Jag är verkligen förtjust i väskor och speciellt de i skinn och har några år på nacken, den senaste är den med handtag fungerar perfekt som skötväska.
Den andra är en gammal militärväska båda är fyndade på loppis.
På andra sidan hallen finns fler väskor och två av dem är i krokodilskinn och den tredje svarta gav min mormor sin mor i födelsedagspresent.
Ett stilleben med vackra väskor.

När jag tog bilderna blev jag så sugen på att måla trappstegen gråa...

Imorgon blir det ett litet tjuvkik på vad jag ska ha med mig upp till loppisen i Hjo på lördag.

Kram
Sandra


7 kommentarer :

  1. Vad kul med väskor och fint mot pärlsponten. Det var längesedan jag tittade in hos dig så jag har läst ikapp. Härliga bilder som vanligt. Tror det kan bli fint med grått, jag är inne i en grå period just nu. Ha det bra! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Superfint! Åh va jag gillar det gröna och svarta och tavlorna ihop! Härligt!:) Låter jättefint med grå trappsteg!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra väskor och dina tavlor är jättefina! :)

    Ha det bäst!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  4. tjenixen sandra. men visst är det fint att dekorera med gamla väskor :) praktiskt också, man kan välja olika varje dag. Din penslepelargon är jättefin, nu blev jag också sugen på några.
    /mia

    SvaraRadera
  5. Hej Sandra !

    Så fint ! Fint med skinväsnor. Fint att låta dom hänga framme.
    ser en liladant konsoll som jag har köppt men det har inte kommit upp än ;)
    Det där var ju jätte fint !
    Ni har så fint i varje Vrå! :)

    Ha en fin dag! Kram från mig

    SvaraRadera
  6. Jättefina!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  7. Fina hängare och läckra väskor....
    Hoppas morgondagen blir bra och att solen skiner på dej....
    Kramisar bia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra