6 maj 2013

LOPPISEN

Wow vad trött jag är, när jag sitter och skriver detta är det söndagkväll och det har varit en helg med fullt upp.
Det började i fredags när jag körde upp till Hjo med en fullastad bil, det blev en mysig kväll hemma hos Marie och fantastiskt kul att träffa alla igen förutom Carina som hade oturen att bli sjuk.
Vi hade tur med vädret inte en droppe regn och det var många köpsugna som stod vid repet när det släpptes.
Sålde slut på det mesta så bilen var inte lika full på vägen hem, den hade dock fyllts på med lite godbitar som jag visar senare.
Igår söndag var vädret också toppen och vi passade på att röja i garaget, så skönt att äntligen få lite yta därinne.
Marie och jag.
Pernille och Kurt
Mia och Mia
Anna
Nellie

Tack tack alla som kom och för de söta orden jag fick av några av er!
Tyvärr hade vi någon eller några som stal saker av oss och det känns fruktansvärt tråkigt att man inte kan vara så ärlig att betala!!!

Ha en go start på veckan!
Kram
Sandra


13 kommentarer :

  1. Det var jättekul att träffa er allihop igen. Men jag blir så ledsen när folk stjäl saker för er. Marie blev av med fina saker hon också, både på loppisen och i butiken. Säkert den eller de som stal förra året. Vi var ändå två i butiken i år, men när det blir tjockt med folk passar väl dessa sjuka varelser på. Kramar Ann-Sofie.

    SvaraRadera
  2. Åh jag önskade att jag kunde åkt dit, ser en massa fina saker jag skulle vilja ha !! =)
    Kanske blir en tripp nästa år!!

    Så tråkigt med folk som stjäl saker, att de kan med!! Sådana borde inte få vistas ute bland folk...!

    Önskar dig en bra dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt att ni hade tur med vädret!! Det är ju förutsättningen med lyckade loppisar, man får ju mer kunder då ;)

    Kul att du sålde massor, fast jag förstår att du fyndat en del samtidigt :P

    Ha en fin fin vecka! /kram, Olg@

    SvaraRadera
  4. Vilka bilder, vilken drömloppis! ❤
    ...men folk som knycker på en loppis alltså...
    Hur lågt får man sjunka?
    Hoppas att deras stulna "fynd" går i kras!!
    Ha en solig och fin vecka!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  5. åh vad mycket fint! måste bara fråga, fick du sålt det gröna "akvariet"?

    Mvh Jenny, Borås

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Ja det gick med en gång.
      kram
      sandra

      Radera
  6. Usch för oärliga människor...dom borde skämmas!!
    Vad fina saker ni verkar ha haft att sälja...förstår att ni fick sålt!!!
    Ha det gott!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  7. Det ser ut att ha varit en alldeles underbar loppis! Så mycket fint jag ser på bilderna och så härligt väder!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Toppen med lyckad loppis.
    Trist med tjuvar. :(

    Ha det så gott!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  9. Det är fy skam att folk inte betalar! Pinsamma människor!!!

    Jättekul var det i alla fall att komma igen till er loppis. Burkarna jag köpte av dig står nu på en av öppna hyllorna i köket, supernöjd blev jag:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Så tråkigt att folk inte betalar för sig är så glad för buren jag köpte av dig!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  11. vérifiez ceci Hermes Dolabuy vérifier ma source répliques de sacs gucci vous pouvez vérifier ici dolabuy.su

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra