28 maj 2013

RABARBERBLAD


Vilken tid vi har framför oss nu och det är så ljuvligt att bara kunna gå ut och plocka grönt och piffa upp inne, en idé som jag har sett i många tidningar och nu har vi äntligen fått rabarber så nu kan jag plocka in några blad.
Älskar när de är stora och gröna.
Igår passade jag på när solen visade sig en stund på förmiddagen att slå mig ner i solsängen och tog det lugnt medan solen gassade skönt i mitt ansikte.
När lilltjejen sedan hade somnat så fick jag ett ryck och började rensa i garderoben och det röjdes ordentligt, äntligen kan man se vilka kläder man har.

Njut lev och va glad!
kram
sandra

11 kommentarer :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. V.a.c.k.e.r.t!
    Härligt med garderobsröj, behövs här med.. Kanske ska ge mig på det en regnig dag som denna :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Sååå fint!!! :))

    Må gott!
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  4. Jättefint!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Stilig å sette rabarbrablad oppi flasker!!:)
    De er så fine disse store bladene:)
    Kan bruke de som kuverbrikker til en sommerfest kanskje? Fint å ha under en salat på et fat?
    Nå fikk jeg litt ideer her!!:)
    Ha en nydelig tirsdag:)
    Klem Reidunn

    SvaraRadera
  6. Rabarber är en snygg planta:)

    Ha en finfin tisdag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild! Cool lampa!!!

    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Det där är det längsta jag kommer med rabarber också, hahaha....ingen paj eller kräm här inte....men mannen brukar göra rabarberpaj ibland ;)))...mysig soffa du har;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Hahaha, vad kaxiga "blomster" rabarber är! Har jag aldrig tänkt på förut:)
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  10. Härligt, härligt! Och underbart med syrén där nedan=)

    SvaraRadera
  11. Rabarber är ju helt sjukt snyggt! Måste plantera!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra