30 april 2012

Vad ska följa med.......

Har plockat upp allt jag har haft stående i källaren som kommer ifrån köket och nu ska jag bara bestämma vad som ska behållas och vad som ska följa med till LOPPISEN I HJO PÅ LÖRDAG DEN 5 MAJ.
Det är så skönt att få lite rensat...
Allt på bilden ska jag inte sälja bara vissa saker får följa med...

Ni som kommer få se vad som kommer att finnas där....

För mer info om loppisen klicka
HÄR..

Idag ska jag och barnen åka till Värnamo med min mamma, Mikael ska vara hemma och fixa med köket..
Han ser verkligen fram emot att få sätta upp massa lister or not...

Ha en fin Valborg!
Kram
Sandra

36 kommentarer :

  1. Kul att rensa lite - speciellt om du hittar nytt sedan! ;-)

    SvaraRadera
  2. Så mye fint du skal selge! Kunne tenkt meg noe av dette. :)

    SvaraRadera
  3. Åhå så mycket fint! Det ska nog handlas en hel del vid ditt bord, om jag hinner ;)
    Ha nu en skön Valborg! Kram amelie

    SvaraRadera
  4. God morgon Sandra !

    Oj oj så mycket fimt !
    Jag skulle vilja ha en sådan fin vit terrrin och den där såpa skålen.
    Hur skulle kunna gå till ? ;)
    Kan man boka dom i förväg.... ? ;)
    Vore så fint i vårt nya kök ! :)
    Hör av dig om jag kan reservera dom vad jag hoppas påbatt kunna ;)

    Ha en riktigt Trevlig Valborg ! Ska bli så kul att ses ! :)

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  5. Tror nog att du kommer att få sålt i alla fall=))
    Fina saker på bordet!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Himmel vad mycket fint du har där hemma =)
    Det är verkligen synd att jag inte kan komma på eran loppis.
    Men jag förstår att det är skönt att rensa bland dina grejer.
    Här hemma har jag precis rensat ut vårat 4:e rum som ska bli mitt pysselrum.
    Hoppas ni får en bra Valborg.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en härlig Valborg
    Kram karina

    SvaraRadera
  8. Massor, massor av fina saker. Förstår att du inte tänker sälja allt. Men det du ska sälja kommer att gå som smör i solsken.
    Ha en riktigt fin Valborg
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  9. En jättemysig valborg till dig och
    din fina familj
    Ses till helgen ska bli jätteroligt
    Kramar från mig!!

    SvaraRadera
  10. Oj, det måste vara svårt att skiljas från allt det där. I synnerhet det vita porslinet o den vackra ostkupan.

    SvaraRadera
  11. Blev lite full i skratt när jag såg din vita terinn m grönt mönster. Har en likadan som står framme på matsalsbordet för att den ska packas ned i någon låda och tas med till loppisen. Men än så länge har jag inte kunnat förmå mig till det... Ses snart!

    SvaraRadera
  12. Åh så mycket fint! Trevlig Valborg till dig kram

    SvaraRadera
  13. Oj Sandra, så mycket fint du har där på bordet. Förstår att inte allt ska med, mycket jag ser är dessutom svårt att få tag på och kostar i så fall en förmögenhet.

    Du är "listig" du som låter mannen jobba ifred!
    Önskar dig en fin dag,
    /Cia

    SvaraRadera
  14. Jag vill springa in och önska dig en kanon fin Valborg!
    Kramkram i massor!!

    SvaraRadera
  15. Jag vill springa in och önska dig en kanon fin Valborg!
    Kramkram i massor!!

    SvaraRadera
  16. Oj, så många fina saker du har! Ja, det kan vara bra med lite utrensning ibland - oj, vad man samlar på sej!
    Säkert blir det en och annan godbit till loppisen - ALLT är ju fint!!!

    Ha en fin Valborg du också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  17. Hej! Synd att jag inte bor i närheten, hade gärna velat besöka loppisen.

    Trevlig Valborg!!

    SvaraRadera
  18. Ååååååh så mycket fint du har! Japp....jag tar hela rasket ;o))) Hade så gärna kommit upp till loppisen, men det är alldeles för långt. Hoppas kunna göra det en annan gång!
    Du får gärna hälsa till Marie :o)

    Ha en härlig Valborg!
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera
  19. Där skulle jag gärna vara med och fynda! Ha en fin valborg!
    Eija

    SvaraRadera
  20. Oj där är många fina saker och jag som har för långt till loppisen. Du får ha en riktigt skön Valborg.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  21. Åhh vilka härliga saker du har där på bordet!!!
    Där skulle man vilja vara när det är Loppis!!!
    Härlig Dag i Dag,, solen skiner och fåglarna kvittrar!
    Ha en fin Valborg!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  22. Den där loppisen verkar bli bra. Synd att man bor så långt bort.
    Ha en fin VAlborg.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  23. Hej Sandra, vilket härligt bord du har där du.....
    Ser så mycket fint, men vi får väl se vad du plockar med dig dit. Jag håller på att plocka en del själv inför loppisen och mitt i allt så håller jag på att möblera om totaly här. Jösses säger jag bara, men det sätter fart på energierna *ler stort*
    Misstänker att bilen blir lika fullpackad som förra gången.

    Ha en riktigt bra Valborg så ses vi till helgen.
    Det ska bli såååååå roligt!

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  24. Tittar in som hastigast och önskar dig en fin Valborg och en underbar början på blomstermånaden Maj!
    Kommer till Hjo. Skall bli så spännande.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  25. Håller också på att rensa ut till att ta med på loppis, visst är det skönt:)
    Önskar dig en fin valborg:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  26. Oj Oj! Så mycket fina saker :) Mycket som man skulle vilja ha:) Synd bara att man inte kunde komma, är tyvärr bortrest då..Men det kanske kommer fler tillfällen får man tro:) Ha en härlig valborgsmässoafton, kram jessica.

    SvaraRadera
  27. Varför, varför, VARFÖR bor jag så långt ifrån Hjo????? Gud så avundsjuk jag blir på alla som har möjlighet att gå på den loppisen!
    Hoppas du får en fin Valborgskväll:)
    //Marie

    SvaraRadera
  28. Kul att byta ut lite grejer. Åh, jag vill också ha nytt kök.
    Ha en finfin Valborg//Elin

    SvaraRadera
  29. WOW!!!
    Sååå mycket vackert!!
    Ser en hel del jag skulle vilja ha... hihi

    ha en fin valborg
    Kraaam Tina

    SvaraRadera
  30. Oj oj oj vad mycket vackert du har där, förstår att det kan vara svårt att välja ut vad som ska följa med=)

    Önskar dig en underbar Valborg!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  31. Tänk om jag kunde vara med o fynda ;))
    Mycket fint!
    Hoppas ni har en mysig valborg!
    kram susanne

    SvaraRadera
  32. Oj oj oj så mkt fina saker du har, förstår att du inte ska sälja allt men det du ska sälja kommer att gå åt på ett kick!

    Trevlig Valborg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  33. Du kan tro att Mikael får mycket gjort när han är ensam hemma!
    Du retas med loppiset i Hjo, jag kan ju inte komma dit!
    Ha en fin Valborg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  34. øv, at HJO ligger så langt væk :)

    SvaraRadera
  35. If I could go to that flea market, I think I'd end up buying everything on your table, Sandra! :) It's all so beautiful - especially that transferware tureen!

    xoxo laurie

    SvaraRadera
  36. Åh vad jag önskar att jag kunde komma på loppisen !

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra